Το Chivas, το αγαπημένο blended σκωτσέζικο whisky, παρουσιάζει τον μεγαλύτερο επανασχεδιασμό που έχει πραγματοποιηθεί στην ιστορία των 112 χρόνων της μάρκας: μια νέα και απόλυτα φρέσκια εμφάνιση για τη ναυαρχίδα της σειράς. Το Chivas 12, ένα από τα σκωτσέζικα whisky με τις μεγαλύτερες πωλήσεις παγκοσμίως, ανανεώνεται με τον επανασχεδιασμό της φιάλης, της ετικέτας αλλά και της συσκευασίας του. Το αποτέλεσμα; Μια εντυπωσιακή, νέα εμφάνιση που συνδυάζει τόλμη, σύγχρονο χαρακτήρα και status, ενώ εξακολουθεί να αποπνέει την απόλυτη πολυτέλεια αλλά και τη διακεκριμένη, χαρακτηριστική κληρονομιά του Chivas.
Όλη η ανανέωση της εικόνας του Chivas έχει βασιστεί στη βιωσιμότητα, ως μέρος του στόχου της εταιρείας Chivas Brothers για 100% ανακυκλώσιμες, επαναχρησιμοποιήσιμες, κομποστοποιήσιμες ή βιολογικές συσκευασίες έως το 2025. Έτσι, το νέο μπουκάλι είναι πιο ελαφρύ, εξοικονομώντας πάνω από 1.000 τόνους γυαλιού ετησίως, ενώ η εξωτερική συσκευασία του είναι πλέον κατασκευασμένη από πλήρως ανακυκλώσιμα υλικά. Το whisky από την άλλη παραμένει το ίδιο: το φημισμένο, απαλό και πλούσιο γευστικά blend του Chivas 12.
Η νέα φιάλη του Chivas 12 είναι υπερήφανα πιο ψηλή, διατηρώντας πάντα τους χαρακτηριστικούς στρογγυλεμένους «ώμους» της, ενώ, το επανασχεδιασμένο “luckenbooth”, το σύμβολο που ενσαρκώνει τις αξίες, τη φιλοδοξία, τη γενναιοδωρία και τη φυσική ροπή της μάρκας στην επιτυχία, αναδεικνύεται περισσότερο από ποτέ. Η εξωτερική συσκευασία έχει υποστεί μια ολική ανανέωση με ένα ζωηρό βουργουνδί, να κάνει την εμφάνισή του ως κυρίαρχο χρώμα και να αντικαθιστά τους γνωστούς ασημί και χρυσούς τόνους. Φυσικά, οι περίτεχνες λεπτομέρειες και το ανάγλυφο φινίρισμα, που έχει τόσο αγαπηθεί από τους θαυμαστές του Chivas ανά τον κόσμο, διατηρούνται.
Ο επανασχεδιασμός είναι εμπνευσμένος από την αισθητική μιας νέας γενιάς καταναλωτών σκωτσέζικου whisky που επαναξιολογεί, αναδιαμορφώνει και επαναπροσδιορίζει την έννοια της πολυτέλειας. Το κομψό, πολυτελές και εκλεπτυσμένο νέο Chivas 12 είναι το πρώτο από μια σειρά ανανεώσεων που πρόκειται να πραγματοποιηθούν σε όλη της σειρά του Chivas μέσα στο επόμενο έτος.
Ο Nick Blacknell, Global Marketing Director του Chivas, σχολίασε:
«Είμαστε πολύ περήφανοι που παρουσιάζουμε μια νέα εμφάνιση που μιλάει τη γλώσσα μιας νέας γενιάς θαυμαστών του Chivas, ενώ παράλληλα συντροφεύει τους καθιερωμένους λάτρεις του και γνώστες του αντικειμένου σε ένα νέο ταξίδι. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν εντάξει ένα νέο, διευρυμένο κοινό σε αυτό το θαύμα που ονομάζεται whisky – εκείνους που θέλουν το κάτι παραπάνω και ψάχνουν προϊόντα ανώτερης ποιότητας για να συνδεθούν. Έχουμε υιοθετήσει μια τολμηρή, αλλά παράλληλα σχολαστική προσέγγιση σε όλες τις πτυχές αυτού του επανασχεδιασμού και ειλικρινά ανυπομονώ να δω το «ψηλό» μπουκάλι μας να στέκεται περήφανο στη θέση του σε χιλιάδες bars και clubs σε όλο τον κόσμο. Επίσης, είμαι ιδιαίτερα περήφανος για το ρόλο που έπαιξε η βιωσιμότητα στoν επαναπροσδιορισμό του Chivas 12 απέναντι στη νέα γενιά. Μέσα από αυτόν τον επανασχεδιασμό, ενισχύουμε για ακόμα μια φορά την πεποίθησή μας πως η βιώσιμη πολυτέλεια δεν είναι σχήμα οξύμωρο.»
Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφτείτε το www.chivas.com ή ακολουθήστε το @ChivasRegal στο Instagram.