Πόσο τέλεια ιδέα επιχειρηματικά να κολλάς στο προϊόν που πουλάς μια ετικέτα το οποίο να προβλέπει το μέλλον; Πόσο μακρινό είναι αυτό το μέλλον; Τόσο… όσο, για να μην εκτεθείς ακόμη κι αν πέσεις έξω σε όλες σου τις προβλέψεις!
Μία τέτοια ιδέα είχε η γερμανική εταιρεία σοκολάτας «Hildebrand», η οποία αποφάσισε να δώσει στους πελάτες της μία ιδέα για το πώς θα εξελισσόταν ο 20ς αιώνας, κολλώντας κάποιες φουτουριστικές ετικέτες πάνω στις σοκολάτες που πουλούσε. Οι Γερμανοί έκαναν διαφόρων ειδών προβλέψεις για το 2000, οι οποίες αφορούσαν κυρίως την τεχνολογική εξέλιξη και τον τρόπο που θα επιδρούσε στην καθημερινότητα.
Προβλέψεις βέβαια για το μέλλον του Γουέστερος δεν έκαναν τα γατάκια. Μόνο εμείς.
Αρκετές από αυτές τις απεικονίσεις είχαν χιουμοριστική διάθεση, ωστόσο φαίνεται ότι οι άνθρωποι είχαν κάποιους είδους ταλέντο, αφού σε πολλές από αυτές έπεσαν καραμέσα!
Παράλληλα, βέβαια, ενέπνευσαν και άλλες εταιρείες να πράξουν αναλόγως όπως για παράδειγμα οι καπνοβιομηχανίες οι οποίες ακολούθησαν την ίδια τακτική πάνω σε πακέτα τσιγάρων. Αυτά να τα βλέπει το δικό μας υπουργείο Υγείας, που αντί για κηδειόχαρτα θα μπορούσε να έχει πάνω μία πρόβλεψη, όπως το «άσσος ημίχρονο διπλό τελικό στο Λεβαδειακός-Πανιώνιος» ξέρω γω.