Έρευνα: Γιατί οι νέοι σήμερα θέλουν να κάνουν επενδύσεις;

Προτιμούν τα κρυπτονομίσματα για τις επενδύσεις τους. 

Θυμάσαι, όταν δεν πήγες σε εκείνη τη συναυλία που πήγαν οι φίλοι σου; Θυμάσαι το πώς αισθάνθηκες; Πρόκειται για το σύνδρομο FOMO που προέρχεται από τις λέξεις Fear Of Missing Out, δηλαδή, αναφέρεται στο φόβο του να χάσω κάτι ή να αφήσω μια ευκαιρία να πάει χαμένη. Από ότι φαίνεται οι νέοι το έχουν αισθανθεί έντονα αυτό και για αυτό προνοούν και κάνουν…επενδύσεις.

Σύμφωνα με έρευνα των CFA Institute και Financial Industry Regulatory Authority Investor Education Foundation, αυτός ο φόβος οδηγεί πάνω από το 40% της Gen Z να αρχίσει να ψάχνει για το πού θα επενδύσει. Ειδικότερα, στην έρευνα συμμετείχαν συνολικά 2.872 άτομα - Gen Z, Μillennial και Gen X- από τις ΗΠΑ, από τον Καναδά, το Ηνωμένο Βασίλειο και την Κίνα προκειμένου να γίνει κατανοητή η συμπεριφορά των καταναλωτών που ξεκίνησαν αποταμίευση έχοντας ή μη έχοντας λογαριασμούς στην τράπεζα.

Γιατί κανείς δεν θέλει να δουλέψει με τη Gen Z;

Τα στοιχεία της έρευνας

Σύμφωνα με όσα προκύπτουν από την έρευνα οι νεότεροι αρέσκονται στις επενδύσεις. Το 41% της Gen Z - ηλικίας 18-25 ετών - στις ΗΠΑ και στον Καναδά, το 43% από το Ηνωμένο Βασίλειο και το 60% από την Κίνα ανέφεραν το FOMO ως τον λόγο για τον οποίο άρχισαν να επενδύουν. Για να μη χάσουν μελλοντικές ευκαιρίες, προνοούν από τώρα. Η πιο κοινή επένδυση της Gen Z είναι στα κρυπτονομίσματα μεποσοστό 44%. Επίσης, ένα μεγάλο ποσοστό των ερωτηθέντων της Gen Z είπε ότι ξεκίνησαν να επενδύουν χρήματα πριν κλείσουν τα 21: το 82% των Gen Zers από τις ΗΠΑ, το 79% από τον Καναδά, το 81% από το Ηνωμένο Βασίλειο και το 60% από την Κίνα. Πολλοί Gen Zers λαμβάνουν επίσης τις οικονομικές και επενδυτικές ενημερώσεις από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Η Gen Z πιστεύει ότι οι άνδρες πρέπει να πάρουν τα ηνία στη σχέση

Στόχος των investments

Υπάρχουν λόγοι που κινητοποιούνται και δεν είναι για να αγοράσουν απλά μία ακριβή τσάντα. Από ότι φαίνεται ανησυχούν για το μέλλον τους. Οι «επενδυτές» της Gen Z στις ΗΠΑ λένε  ότι ο κύριος οικονομικός τους στόχος είναι να μπορούν να ταξιδεύουν και να πάνε διακοπές. Το ίδιο λέει και το 53% της Κίνας, ενώ οι Καναδοί επισημαίνουν πως η κύρια ανησυχία τους είναι η πληρωμή των λογαριασμών τους. Τέλος, οι νέοι από το Ηνωμένο Βασίλειο στοχεύουν να αγοράσουν σπίτια.



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved