Θέλεις ή δε θέλεις θα το δεις απόψε. Η Ματούλα Ζαμάνη, στο τέλος της τελευταίας της συναυλίας, βγάζει τη μπλούζα υπό τους ήχους της μεγάλης επιτυχίας “Μιλώ για σένα” και προφανώς γίνεται viral. Όλα παίρνουν τον δρόμο τους, ο αλγόριθμος στα social media κάνει τη δουλειά του και το timeline μας πλημμυρίζει από ένα καρέ λίγων δευτερολέπτων και τον σχολιασμό των χρηστών των social media. Όλοι θέλουν να καταθέσουν την άποψή τους. Είναι αναγκαίο, κάπου θέλουν να τα πουν.
Ωστόσο, τι είναι αυτό που οδήγησε την Ματούλα να πανηγυρίσει σαν τον Diego Forlan σε νικητήριο γκολ στο 7ο λεπτό των καθυστερήσεων; Μόνο εκείνη γνωρίζει. Μία στιγμή έκστασης όπου ανήκει αποκλειστικά σ’ εκείνη και στο κοινό που την παρακολουθεί. Όλη αυτή η ιστορία θα έπρεπε να έχει σταματήσει εκεί.
Αφού έχουμε λύσει όλα μας τα προβλήματα ας ασχοληθούμε με το αυτό που ταλανίζει τις ζωές μας
— η τσαουσα (@ergazake1) October 2, 2024
!!!!!!!!!!!!!!!! ΤΟ ΄΄ΠΕΤΑΓΜΑ΄΄ !!!!!!!!!!!!
της μπλούζας της κας #Ζαμανη
Οι εκπομπές καλόπιστης κριτικής, ναι τα πρωινάδικα, καταπιάνονται με το φαινόμενο και το σχολιάζουν. Εξάλλου αυτή είναι η δουλειά τους. Παρεμπιπτόντως η Ματούλα Ζαμάνη ποτέ δεν έχει απασχολήσει τις συγκεκριμένες τηλεοπτικές εκπομπές για την τέχνη και το αποτύπωμά της στη μουσική κληρονομιά του τόπου. Η πρώτη φορά που συμβαίνει αυτό, είναι διότι έμεινε -για λίγα δευτερόλεπτα- με το σουτιέν on stage. Αυτό, από μόνο του, αποδεικνύει πολλά για την ποιότητα της εκάστοτε εκπομπής και την “καλόπιστη” κριτική της.
Παρουσιαστές πρώτης γραμμής και πανελίστες αισθάνονται αμήχανα και τους χαλιέται η αισθητική. Θα γελάσετε τώρα με το επιχείρημα περί αισθητικής ή να σας το τυλίξουμε για το σπίτι; Οι εκπομπές που περιστρέφονται αεναώς σε σχολιασμούς για το Survivor, το ποιος ανθυποσελέμπριτι χώρισε και έκανε unfollow την πρώην του και κλείνουν τα μάτια στα σημαντικά προβλήματα της ζωής, όπως η ακρίβεια και η εγκληματικότητα, έχουν αλλεργία στην Ματούλα Ζαμάνη και την αισθητική της.
Γιατί τα «ανοιχτά πόδια» της Κατερίνας Λιόλιου εξόργισαν το διαδίκτυο;
Η Πηνελόπη Αναστασοπούλου, σε σχετική ερώτηση, σχολίασε ότι «εάν ένας άντρας έβγαζε τη μπλούζα του επί σκηνής δεν θα υπήρχε πρόβλημα». Δε θα συμφωνήσω. Δεν είναι θέμα φύλου. Αν στη θέση της Ματούλα Ζαμάνη ήταν η Κατερίνα Λιόλιου, κανείς δε θα είχε πρόβλημα. Αλλά αν ήταν ο Σταμάτης Κραουνάκης ή ο Πασχάλης Τερζής, τότε, ναι, θα υπήρχε ο ίδιος χλευασμός από την πλειοψηφία της μάζας και των κυρίαρχων media. Χονδροφοβία λέγεται και όσο και αν θέλουμε να λέμε ότι η κοινωνία έχει προχωρήσει, υπάρχει ακόμη ανάμεσά μας. Μπορεί τα brands να έχουν αγκαλιάσει το diversity αλλά το αντίκτυπο στην κοινωνία είναι ακόμη μικρό. Είναι όλα επιφανειακά και θέμα marketing. Αν θέλεις να επενδύσεις στο τέλος των στερεοτύπων και να αγκαλιάσεις ανθρώπους που είναι αρκετά μακριά από τα standards αναφορικά με το “σωστό σωματότυπο”, χρειάζεται μεγαλύτερη εκπαίδευση στο θέμα της παιδείας και της υγείας.
Όταν η Ζαμάνη πετάει τη μπλούζα της την κράζετε.
— θείος_νίκος (@grouchy4207111) October 2, 2024
Όταν ο Iggy Pop πετάει όλα τα ρούχα του μαστουρωμένος στο θέατρο Βράχων εκστασιάζεστε.
ΩΩΩΩ τι ηβέντ είδαμε!!!! pic.twitter.com/qSCaXEd1uK
Η Ματούλα Ζαμάνη μπορεί να αισθάνεται cool με όλο αυτό και να έχει αποκτήσει την απαραίτητη αυτοπεποίθηση αλλά και την ανοσία απέναντι στα πικρόχολα σχόλια. Αυτό, ωστόσο, δε συμβαίνει απαραίτητα με κάθε παιδί που παλεύει με τα κιλά του. Την ίδια στιγμή που η πλειοψηφία ισχυρίζεται ότι “το μόνο χρειάζεσαι για να έχεις σώμα παραλίας, είναι να έχεις ένα σώμα και να πας στην παραλία”, τα πρωινάδικα και χρήστες των social media ξερνούν χονδροφοβικό εμετό.
Αν με ρωτάς για την εικόνα της Ματούλας Ζαμάνη να βγάζει την μπλούζα, μου είναι αδιάφορη. Ωστόσο δεν έχω κανέναν απολύτως λόγο να ασχοληθώ περισσότερο με αυτήν την ιστορία. Θα εστιάσω στη φωνή της και στην κομματάρα που παίζει στο περιβόητο βίντεο.