Είναι σαν τη βία στα γήπεδα τελικά το θέμα με την οργάνωση και την ασφάλεια των μέσων μεταφοράς σε αυτή τη χώρα. Αφού έπεφταν κροτίδες και φωτοβολίδες μέσα στο γήπεδο ήταν όλα καλά και «ακίνδυνα», μέχρι τελικά να την πληρώσει κάποιος παίκτης ή κάποιος εκτός γηπέδου στα μπάχαλα που γίνονταν για να κινητοποιηθεί ολόκληρος ο μηχανισμός και να αλλάξει η κατάσταση.
Το ίδιο φαίνεται ισχύει και με τα τρένα. Βέβαια, ένας χρόνος έχει περάσει από το έγκλημα στα Τέμπη και ακόμα δεν έχουμε μάθει τι ακριβώς έγινε και αν θα την πληρώσουν αυτοί που φέρουν την ευθύνη. Αλλά αυτό θα το μάθουμε στην πορεία.
«Πάρε με όταν φτάσεις»: Μια ατάκα που ήρθε για να μείνει.
Όσο να ‘ναι, όμως, μια τέτοια άσχημη συγκυρία, υποθέτει κανείς ότι είναι αρκετή για να προκαλέσει μια αναστάτωση στον μηχανισμό που επιμελείται τις δομές και την οργάνωση των μέσων μεταφοράς, προκειμένου να μην επαναληφθεί κάποιο αντίστοιχο περιστατικό στο μέλλον. Με λίγα λόγια, να υπάρχει η δυνατότητα να αποφευχθεί το ατύχημα -που στην προκειμένη περίπτωση το πιο πιθανό είναι να εξελιχθεί σε δυστύχημα - και να μην εξαρτάται ο κόσμος από το ανθρώπινο λάθος, λες και είναι ένα γκολ που ακυρώθηκε ως οφσάιντ όπως γινόταν προ VAR.
Ψησταριά στον Προαστιακό παίζει το ρόλο του σταθμάρχη
Παραλίγο νέα μετωπική. Αλλά αφού δεν έγινε…
Όπως έγινε γνωστό, λίγο έλειψε παραμονές Χριστουγέννων να έχουμε και νέο ατύχημα επιπέδου Τεμπών, στο δρομολόγιο Θεσσαλονίκη-Αθήνα, όπως αναφέρουν «Τα Νέα» αλλά τελευταία στιγμή αποφεύχθηκε η σύγκρουση μεταξύ της επιβατικής αμαξοστοιχίας 1313 που εκτελούσε το δρομολόγιο Κιάτο-Πειραιάς και της 51, δηλαδή το Ασημένιο Βέλος.
Σύμφωνα με τις μαρτυρίες των εργαζομένων, η αμαξοστοιχία 1313 παραβίασε τον κόκκινο σηματοδότη και λίγο έλειψε να πέσει πάνω στην αμαξοστοιχία 51, ωστόσο, χάρη στην ετοιμότητα του υπευθύνου της τηλεδιοίκησης του ΣΚΑ αποφεύχθηκε ένα δεύτερο δυστύχημα στα ελληνικά τρένα.
Σαφώς και αξίζουν συγχαρητήρια στον υπεύθυνο που πρόλαβε την κατάσταση, όλο αυτό όμως μας δημιουργεί μια απορία και μάλιστα εύλογη: Ακόμα δεν έχει αλλάξει τίποτα; Πάλι όλα εξαρτώνται από τον ανθρώπινο παράγοντα και όχι από κάποιο άλλο οργανωμένο σχέδιο, σαν μια δικλείδα ασφαλείας;
Θορυβήθηκε κανείς άραγε για αυτό το νέο παραλίγο δυστύχημα ή επειδή αποφεύχθη το μοιραίο ας κρυφτούμε πίσω από τα συγχαρητήρια στον υπεύθυνο τηλεδιοίκησης; Μην σκάτε, είμαστε σίγουροι ότι πρόκειται για το δεύτερο.