Προσωποποιημένα, νέα, ψηφιακά, online προϊόντα αλλά και υπηρεσίες που θα σχεδιάζονται με τη συμμετοχή και των πελατών, ώστε να καλύπτονται οι πραγματικές τους ανάγκες και να εξασφαλίζεται η βέλτιστη εμπειρία, είναι βασικός στόχος στο φιλόδοξο σχέδιο ψηφιακού μετασχηματισμού της Eurobank για το 2019.
«Στόχος είναι να γίνουμε η πιο άμεση, φιλική και ψηφιακά ώριμη τράπεζα στην Ελλάδα και την Νοτιοανατολική Ευρώπη, που θα προσφέρει υψηλού επιπέδου προσωποποιημένα προϊόντα αξιοποιώντας ”big data“ και προηγμένα μοντέλα ανάλυσης» σημειώνει στο CNN Greece ο Κωστής Χλουβεράκης, Group Chief Digital Officer της Eurobank, υπογραμμίζοντας ότι «η ψηφιακή μας στρατηγική είναι μακροπρόθεσμη και ενσωματωμένη στην ευρύτερη επιχειρηματική μας στρατηγική».
Το 2018 ήταν χρονιά που μπορεί να θεωρηθεί «ορόσημο» στο ψηφιακό ταξίδι της Eurobank. Όχι μόνο επειδή διατέθηκε μια σειρά από νέες και καινοτόμες ψηφιακές υπηρεσίες προς τους πελάτες αλλά, κυρίως, επειδή τέθηκε σε λειτουργία μια πολυεπίπεδη διαδικασία υλοποίησης της στρατηγικής της Eurobank για την πλήρη μετάβασή της στην ψηφιακή εποχή.
Διαβάστε περισσότερα στο Cnn.gr