Η ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου είναι γεμάτη προσδοκίες: Ρομαντικά δείπνα, αφρόλουτρα με ροδοπέταλα, ταινίες που ανυπομονείς να δείτε μαζί το τέλος.
Κατά τη διαδικασία της προετοιμασίας, όλα δείχνουν ότι θα ζήσεις τη «γιορτή των ερωτευμένων» με στυλ και φινέτσα, αλλά εκείνη την ώρα, όπως είναι λογικό, καταλήγεις να πετάς όλα τα σχέδια στο πάτωμα και να βουτάς κατευθείαν… στο καλύτερο κομμάτι της βραδιάς.
Το δείπνο μένει στην πρώτη μπουκιά, η μπανιέρα ξεχειλίζει, το Netflix «ρωτάει» αν ακόμα βλέπεις κι εσύ… απλά δεν βλέπεις την ώρα.
Η Durex το έχει πιάσει το νόημα (και μπράβο της). Με τη νέα καμπάνια «Αυτή τη μέρα όλ@ τελειώνουν με Durex», αποτυπώνει ακριβώς αυτήν την αλήθεια. Σε τρία σποτ γεμάτα χιούμορ, βλέπουμε τα πιο κλασικά Valentine’s Day dates: Ρομαντικό δείπνο που το φαγητό έμεινε στα πιάτα, γιατί από το ορεκτικό πήγαν κατευθείαν στο «κυρίως», τη romedy που έμεινε στο «pause», γιατί το… άλλο τέλος ήταν πιο ενδιαφέρον και το bubble bath που ξεκίνησε πριν καν γεμίσει η μπανιέρα.
Όμως, πάλι καλά η Durex είναι εκεί για να μην αγχωθεί κανείς για ό,τι άφησε ανολοκλήρωτο. Από το πουθενά, εμφανίζεται το «νεραϊδένιο» alter ego της Durex -ένας cupid, ας πούμε, που ξέρει από επιτυχημένα dates και δεν αφήνει τίποτα να πάει χαμένο.
Δοκιμάζει το φαγητό που τόσο κόπιασες να μαγειρέψεις για να σου πει αν πέτυχε, βλέπει την ταινία που άφησες στη μέση για να σου πει το τέλος και βουτάει στην μπανιέρα γιατί… κάποιος πρέπει να εκτιμήσει αυτά τα πανάκριβα bath bombs σε σχήμα καρδούλας. Κρίμα είναι.
Οπότε, αν ακόμα σκέφτεσαι πού θα πας για δείπνο στις 14.02 ή ποια ταινία να διαλέξεις να δεις, να σου λύσουμε την απορία: Δεν έχει σημασία. Το μόνο που πρέπει να έχεις έτοιμο είναι τα αγαπημένα σου Durex, γιατί ό,τι κι αν έχετε κανονίσει, όλ@ τελειώνουν με Durex.