Γιατί το τελευταίο διάστημα καθυστερεί συνεχώς ο ΗΣΑΠ;

Τι συμβαίνει με το Μετρό και πάει τόσο αργά;

 

H κατάσταση στα ΜΜΜ χειροτερεύει συστηματικά και αυτό γιατί οι καθυστερήσεις είναι όλο και περισσότερες. Συγκεκριμένα, για ένα καθημερινό δρομολόγιο για τη δουλειά μου, βλέπω ότι ο επόμενος ηλεκτρικός έρχεται ανά δεκάλεπτο, από εκεί που ο μέσος χρόνος αναμονής ήταν τα πέντε λεπτά. Και σε πολλές περιπτώσεις όχι μόνο το δεκάλεπτο, αλλά πολλές φορές φτάνει στο τέταρτο αναμονής, το οποίο φέρνει άλλη μια σειρά πραγμάτων.

Μήπως δεν έχουμε το καλύτερο μετρό της Ευρώπης;

Αρχικά, συνωστισμός, καθώς υπάρχει άπειρος κόσμος μέσα σε κάθε βαγόνι, το οποίο πραγματικά είσαι αγκαλιά με τον άγνωστο διπλανό σου. Και αυτό είναι το ένα στοιχείο, το άλλο είναι ότι όλα πάνε πολύ μα πολύ αργά. Και όλα αυτά τι σημαίνουν; Θα φτάσεις αργότερα στη δουλειά και θα ταλαιπωρηθείς, καθώς όλα πάνε αργά-αργά. Το ζήτημα είναι ότι έχει γίνει ένας επαναπροσδιορισμός σε όλα αυτά και μέχρι στιγμής δεν είχαμε εμπεδώσει πολύ καλά το γιατί. Τι συμβαίνει λοιπόν; 

 

 

Σοβαρές αστοχίες στο Μετρό και διορθώσεις στα ΜΜΜ

Υπάρχουν σημαντικές αστοχίες, με φθορές στις γραμμές του Μετρό που θέτουν ζητήματα ασφαλείας της κυκλοφορίας, έχουν εντοπιστεί εδώ και τρία χρόνια, με τη ΣΤΑΣΥ να προχωρά σε κατεπείγουσες αντικαταστάσεις σιδηροτροχιών.

Τα σοβαρά προβλήματα εντοπίζονται στις Γραμμές 2 και 3 του Μετρό και αφορούν σε συνολικά 32 χιλιόμετρα σιδηροτροχιάς, με τη διοίκηση της εταιρείας Σταθερές Συγκοινωνίας (ΣΤΑΣΥ) να έχει εφαρμόσει ήδη προληπτικές βραδυπορίες (ταχύτητες κίνησης των συρμών με 40 – 60 χλμ/ώρα) σε σημαντικό κομμάτι του δικτύου.

5 ενοχλητικοί τύποι που συναντάς κάθε μέσα στα ΜΜΜ

Ωστόσο, αυτό έχει ως αποτέλεσμα να παρουσιάζονται επιπλέον καθυστερήσεις στα δρομολόγια του Μετρό, δεδομένου ότι ήδη υπάρχει και έλλειψη συρμών. Από την προκήρυξη του έργου για την αντικατάσταση στων σιδηροτροχιών (στις 30.10.24) προκύπτει ότι εδώ και τρία χρόνια εντοπίστηκαν σημαντικές αστοχίες και βλάβες, οι οποίες δεν έχουν ακόμη αντιμετωπιστεί, όπως αναφέρουν «ΤΑ ΝΕΑ».

Με βάση τα παραπάνω προκύπτει ότι τα αποτελέσματα των ελέγχων που έγιναν στο δίκτυο προ τριετίας, περίπου 5,5 χιλιόμετρα σιδηροτροχιών χρειάζονται άμεση αντικατάσταση, ενώ υπολογίσιμες φθορές είχαν εντοπιστεί σε άλλα 22 χιλιόμετρα. Με το έργο που προκήρυξε τώρα η ΣΤΑΣΗ θα αντικατασταθούν με καινούριες οι σιδηροτροχιές σε συνολικά 32 χιλιόμετρα του δικτύου και συγκεκριμένα, 21.582 μέτρα στη Γραμμή 2 και 10.494 στη Γραμμή 3.

Επίσης, θα συμπεριληφθεί η διενέργεια «Μη Καταστροφικών Ελέγχων» στις γραμμές του δικτύου της ΣΤΑΣΥ, με σκοπό την επιβεβαίωση και τον ακριβή προσδιορισμό των σημείων που θα χρειαστούν αντικατάσταση. Με την υποβολή της σχετικής τεχνικής έκθεσης, θα προκύψει και το αναλυτικό χρονοδιάγραμμα εκτέλεσης των εργασιών, σύμφωνα με «ΤΑ ΝΕΑ».

 



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved