Ο Τάσος Δούσης είπε τη μεγαλύτερη αλήθεια για τους πελάτες που ξεφτιλίζουν τα παιδιά της εστίασης

"Ο πελάτης δεν έχει πάντα δίκιο, ίσως είναι και μακάκας. Πελάτες γουρούνια και απολίτιστοι, εργαζόμενοι στην εστίαση στα πρόθυρα νευρικού κλονισμού". Χίλια μπράβο.

Αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες μάστιγες διαχρονικά. Αυτό το... ο πελάτης έχει πάντα δίκιο που έχει μεταφραστεί στο να γίνεσαι αγενής. Ο εκδότης Τάσος Δούσης το έθεσε με τον καλύτερο τρόπο. Όχι ο πελάτης δεν έχει πάντα δίκιο και δεν μπορεί να φέρεται με τον χειρότερο τρόπο στον εργαζόμενο της εστίασης. Το ποστ που έκανε στο Facebook έχει γίνει viral και προφανώς τα σχόλια είναι αποθεωτικά. Εμείς, πάντως, θα προσθέσουμε ότι δεν πρέπει να φέρεσαι γενικότερα στους εργαζόμενους λες και είναι σκουπίδια. Ας γίνουμε καλύτεροι άνθρωποι, επαγγελματίες και μετά ας κάνουμε την κριτική στους άλλους.
 
"Ο πελάτης δεν έχει πάντα δίκιο,ίσως είναι και μακάκας!!!Πελάτες γουρούνια και απολίτιστοι,εργαζόμενοι στην εστίαση στα πρόθυρα νευρικού κλονισμού.
Ενα έχω να σας πω! Δεν έχετε την παραμικρή ντροπή επάνω σας;Χάθηκε το φιλότιμο,η ανθρωπιά σας; Μα τι ζούμε στην Ελλάδα; Μια ισχυρή ομάδα πελατών,ευτυχώς όχι πλειοψηφία,πηγαίνετε σε μαγαζιά και η συμπεριφορά σας είναι απαράδεκτη!!!Γελοία,εξωφρενική,τραγική!Μιλάτε στα παιδιά που σας εξυπηρετούν με τον χειρότερο τρόπο. Τους ξεφτιλίζετε,τους υποβαθμίζετε, τους υποτιμάτε, μόνο και μόνο επειδή αποφασίσατε να βγείτε για ένα φαγητό. Ιδιαίτερα σε δημοφιλή και ακριβά μαγαζιά,τελειώνουν τα παιδιά του σέρβις την βάρδια τους και εξαντλημένα ΔΕΝ θέλουν να δουν άνθρωπο. Έχουμε φαινόμενα να το ρίχνουν στο αλκοόλ ή στα ναρκωτικά μόνο και μόνο από την ψυχολογική πίεση και την συναισθηµατική εξουθένωση.Ποια είναι η αντίδραση των επιχειρήσεων;
 
 
 
 
Θεωρούν,λανθασμένα κατά την γνώμη μου,ότι ο κόσµος πρέπει να πέφτει υπέρ πίστεως στη δουλειά; Δεν προσέχουµε το προσωπικό όσο θα έπρεπε, νομίζω. Δεν τους προστατεύουμε από τους κακούς πελάτες.
Σε πολύ καλούς επαγγελµατίες δεν δίνεται η ευκαιρία να αναπνεύσουν και να αναπτυχθούν. Χρησιµοποιούνται µέχρι να “καούν”…
Οι πιο σκληροί αντέχουν. Το έχουν δουλέψει μέσα τους. Η πραγματικότητα όμως είναι πως οι άνθρωποι του σέρβις στην Ελλάδα περνάνε δύσκολα. Μια ισχυρή μερίδα πελατών τους συμπεριφέρεται απάνθρωπα. Ζητούν από το προσωπικό απίστευτα,έως και παράλογα πράγματα και όταν δεν ικανοποιούνται ξεσπούν στους εργαζόμενους με προσβλητικούς χαρακτηρισμούς,με απειλές για την δουλειά τους,ακόμη και με την σωματική τους ακεραιότητα. «Βρες μου τώρα τραπέζι γιατί θα τους βάλω να σου σπάσουν τα πόδια»
Οι εργαζόμενοι στην εστίαση φορούν μια «μάσκα». Κρύβουν τα αληθινά τους συναισθήματα και υπομένουν όλα τα ταπεινωτικά από πελάτες, κυριολεκτικά καθάρματα, που ξεσπούν πάνω τους όλα τους τα νεύρα και την ένταση. Και δεν μιλάμε μόνο για άνδρες αλλά και για γυναίκες που το τελευταίο διάστημα δείχνουν απίστευτα κακή συμπεριφορά ιδιαίτερα όταν συνοδεύονται από νεόπλουτους. «Παιδάκι, πιάσε μια σαμπάνια»
Σεβασμός μηδέν σε εργαζόμενους που κανονικά θα έπρεπε ΟΛΟΙ να τους μιλάμε στον πληθυντικό, με ευγένεια και κατανόηση. Οι πελάτες έχουν ξεφύγει, μου λέει γνωστός φίλος επιχειρηματίας, που έχει χάσει την μπάλα στο μαγαζί του.
«Αγγίζουν τα παιδιά,τους κάνουν ανήθικες προτάσεις,τους κάνουν παράπονα για το φαγητό μόνο και μόνο για λόγους εντυπωσιασμού στην παρέα, στην γκομενα, στην παρέα τους»
 
 
 
 
Γράφω αυτό το άρθρο γιατί πλέον έχω την εντύπωση πως μια μερίδα πελατών Ελλήνων και κυρίως νεόπλουτων έχει ξεφύγει. Την «πέφτουν» στον σερβιτόρο γιατί τον θεωρούν εύκολη λεία. Τον νομίζουν αποτυχημένο. Δεν τους περνάει από το μυαλό πως χιλιάδες άνθρωποι στην Ελλάδα κάνουν αυτήν την δουλειά ως επαγγελματική επιλογή. Αλλα δεν κατάλαβα• και επαγγελματική επιλογή να μην είναι τι σας φταίνε οι εργαζόμενοι στην εστίαση; Αν έχετε προβλήματα προσωπικότητας,κρίση ηλικίας πάρτε ένα Ζαναξ! Θεωρούν πως είναι ανώτεροι από τους ανθρώπους που κάνουν σέρβις και γι αυτό του συμπεριφέρονται ως σκουπίδια.
 
 
 
 
Αυτό πρέπει να τελειώσει. Αν τα μαγαζιά θέλουν να έχουν επαγγελματίες στο σέρβις,πρέπει να προστατέψουν αυτά τα παιδιά που έχουν υποστεί τον απόλυτο εξευτελισμό από πελάτες δήθεν πλούσιους και καλούς. Αν και το πρόβλημα της συμπεριφοράς των Ελλήνων πελατών προς τα παιδιά του σέρβις ξεκινάει ακόμα και από τα απλά καφέ,αποκτά μεγάλες διαστάσεις στα καλά και ακριβά μαγαζιά. Στο καφέ, αν ξεφύγει ο πελάτης ίσως ο ιδιοκτήτης τον στείλει στο διάολο. Στο ακριβό εστιατόριο και στο club, εκεί οι πελάτες φαίνεται να έχουν ασυλία μόνο και μόνο επειδή είναι «καλοί» πελάτες. Τα φαινόμενα μπούλινγκ στα παιδιά της εστίασης πρέπει να καταγγέλλονται. Οι πελάτες που συμπεριφέρονται σαν κτήνη πρέπει να κρεμιούνται στα μανταλάκια, όπως λέγαμε και παλιά. Να πω και κάτι τελευταίο, ίσως το πιο σημαντικό. Τους ανθρώπους τους καταλαβαίνεις αν είναι καλοί ή κακοί από τον τρόπο που μιλάνε και συμπεριφέρονται στους εργαζόμενους στην εστίαση.
«Ο τρόπος που μιλάς στον σερβιτόρο δείχνει πόσο πολιτισμένος είσαι» έχει πει ο Γιάννης Μπέζος και έχει δίκιο…. Κάποιοι λοιπόν είσαστε απολίτιστοι και σοβαρευτείτε γιατί μπορεί και το δικό σας το παιδί κάποια στιγμή να πέσει θύμα άσχημης συμπεριφοράς από πελάτη. Θέλεις να διαμαρτυρηθείς, καντο με σωστό τρόπο. Μίλα ευγενικά και κάνε τα παράπονα σου στην διεύθυνση, όχι στον εργαζόμενο. Δεν είναι μακριά η στιγμή που μπορεί να φας κανένα μουσακά στην μούρη ή κάνα δίσκο στο κεφάλι".
 


©2016-2025 Ratpack.gr - All rights reserved