Ο Τζόζεφ Φρανκ «Μπάστερ» Κίτον VI -Joseph Frank «Buster» Keaton VI, 4 Οκτωβρίου 1895 - 1 Φεβρουαρίου 1966 έγινε γνωστός κυρίως για τις «βωβές» του ταινίες, το «σήμα κατατεθέν» του ήταν η κωμωδία με κινήσεις του σώματος, έχοντας παράλληλα μια στωική αγέλαστη έκφραση, κερδίζοντας, έτσι το παρατσούκλι «Το Μεγάλο Πέτρινο Πρόσωπο». Και από ότι φαίνεται η επιρροή τους σε πιο σύγχρονους όπως οι Jackie Chan, Wes Anderson και Bill Murray είναι ορατή.
Είναι το Equilibrium η πιο παρεξηγημένη ταινία του Christian Bale;
Ακόμα κι αν είσαι ένθερμος υποστηρικτής του Τσάρλι Τσάπλιν όσον αφορά την πρώιμη βωβή κωμωδία, μπορείς να σκεφτείς όσα αναφέρει ο δοκιμιογράφος του κινηματογράφου -Tony Zhou- στο βίντεό του, Buster Keaton - The Art of the Gag. Ο Zhou επισημαίνει τις διαχρονικές φάρσες, τις τεχνικές και τα κόλπα που συνεχίζουν να ανακυκλώνονται και να ανανεώνονται από τους σύγχρονους δεξιοτέχνες του κινηματογράφου, συμπεριλαμβανομένων των Wes Anderson, Jackie Chan και Bill Murray, τόσο μπροστά όσο και πίσω από την κάμερα.
O εσωστρεφής Enzo δεν έτρεχε σαν FERRARI
Η άψογη απόδοση του Keaton και η παιχνιδιάρικη στάση αποτελούν χαρακτηριστικά γνωρίσματα της σύγχρονης indie κινηματογραφικής παραγωγής. Εφηύρε το διαχρονικά αναπαραγόμενο falling house gag και έκανε όλα τα δικά του ακροβατικά με απίστευτα λίγα κινηματογραφικά κόλπα. Ο «πιο διάσημος κανόνας του» τονίζει ο Zhou, ήταν «Ποτέ μην προσποιείσαι». Για τον Keaton, υπήρχε μόνο ένας τρόπος να πείσει το κοινό του ότι αυτό που έβλεπε ήταν πραγματικό. Έπρεπε να το κάνει πραγματικά». Ως συνήθως, το να είσαι αυθεντικός είναι ο καλύτερος τρόπος για να κερδίσεις καρδιές και ο Keaton ήταν ένας από τους καλύτερους από τους καλύτερους.