Από το GNTM 5 το περιμέναμε, από το «Σασμό» τη βρήκαμε. Και όχι μόνο από την λατρεμένη σειρά του Alpha αλλά και από άλλα αντίστοιχα προγράμματα. Η τηλεθέαση στην πρεμιέρα της τηλεοπτικής σεζόν έδειξε ότι ο κόσμος έχει πίστη στην ποιότητα, μακριά από τις ίντριγκες και την διαφορετική αγωνία που προσφέρει ένα ριάλιτι.
Συγκεκριμένα η τηλεθέαση έφερε τα εξής αποτελέσματα (δείτε στο παρακάτω άλμπουμ):
Μια μικρή ματιά στις προτιμήσεις του κοινού, μας ωθούν σε ορισμένα συμπεράσματα όσον αφορά τα «θέλω» της νέας σεζόν.
Παλιές «αγάπες» και σίριαλ-mode
Ήταν δεδομένο ότι από την ώρα και τη στιγμή που οι «Άγριες Μέλισσες» έκλεισαν τον κύκλο τους είχαν αρκετό κοινό να δανείσουν στην τηλεοπτική πίτα για τη σεζόν 2022-23. Το θέμα ήταν βέβαια πού θα καθόταν αυτή η μπίλια, αλλά η πρώτη εντύπωση φανερώνει ότι οι φανατικοί των σειρών δεν το «γύρισαν» σε ριάλιτι mode, αλλά είτε έστρεψαν την προσοχή τους σε νέα σίριαλ (βλ. «Παράδεισο των κυριών»), είτε απλά δυνάμωσαν τον ήδη ισχυρό πυρήνα των περσινών σειρών.
Ο «Σασμός» είναι… αλλιώς συνεχίζοντας με φόρα από την περσινή σεζόν, με τη «Γη της Ελιάς» να ακολουθεί εξίσου δυνατά από τις περσινές αγάπες. Συνταγή που κερδίζει, δεν αλλάζει και η απόδειξη είναι η κορυφή της τηλεθέασης.
Η πρωταγωνίστρια του «Σασμού» δέχτηκε πέρσι εχθρικά μηνύματα χωρίς λόγο.
Χωρίς να θέλουμε να προεξοφλήσουμε κάτι για τη νέα σεζόν, ακόμα είναι αρκετά νωρίς για να κρίνουμε τις προτιμήσεις του κοινού, ιδιαίτερα από τη στιγμή που δεν ξέρουμε αν το GNTM 5 θα κάνει το «μπαμ» στο ενδιαφέρον μας, μες τη Σοφία Χατζηπαντελή να φέρνει νέο αέρα στην εκπομπή και ήδη να συζητιέται στα social media.
Παιδιά απόψε η Χατζηπαντελη μας έκανε ένα ΤΡΕΛΟ μάθημα ηθικής. Ειπε σε όλες τις κοπέλες που ακούνε, να ΜΗΝ κάνουν πράγματα που ΔΕΝ θελουν για τα λεφτά. Για όσα λεφτά. Πραγματικά μπράβο της με έχει συγκινήσει πάρα πολύ. ???❤️❤️ #xatzipanteli #gntmgr pic.twitter.com/6QS38YzI6P
— Γενικό Κρακτικό (@GenikoKraktiko) September 19, 2022
Με δεδομένο ότι δεν ξέρουμε ακόμα αν ο κόσμος «κολλήσει» ή αδιαφορήσει για το «Love Island» μιμούμενος τη «φάση Survivor», ενδεχομένως να είναι πιο ασφαλές να μιλήσουμε για τις προτιμήσεις του κοινού όταν μπουν τα περισσότερα προγράμματα στην εξίσωση.
Το τελευταίο «Survivor» δεν ξέραμε καν ότι άρχισε.
Παρόλα αυτά ο κόσμος έδειξε ότι οι ελληνικές παραγωγές έχουν τον τρόπο τους, βγάζουν γούστα και κερδίζουν ξεκάθαρα στον πρώτο γύρο στο ρινγκ της τηλεθέασης. Και αυτό εν μέρει μας κάνει να αισθανόμαστε και λίγο καλύτερα με τον εαυτό μας. Για να δούμε τι έχει να επιδείξει η νέα τηλεοπτική σεζόν.