Είναι το δεύτερο μεγαλύτερο αθλητικό τηλεοπτικό γεγονός της χρονιάς σε παγκόσμιο επίπεδο και χάνει την πρωτιά μόνο λόγω του τελικού του Champions League. Όταν ξεκινάει το Super Bowl, ο χρόνος για τους Αμερικανούς σταματάει, ναι ακόμα και σε πόλεις όπως η Νέα Υόρκη, ο χρόνος σταματάει και σχεδόν όλοι βρίσκονται μπροστά από μία οθόνη για το αθλητικό γεγονός της χρονιάς.
Είναι τέτοια η προσήλωση των Αμερικανών στον τελικό του «ποδοσφαίρου» τους που δεν εγκαταλείπουν την πολυθρόνα τους ακόμα και κατά τη διάρκεια των διαφημίσεων και δεν χρειάζεται καν να μιλήσουμε για το μουσικό υπερθέαμα του ημιχρόνου με ένα show μέσα σε ένα άλλο show. Διαφημιστές και διαφημιζόμενοι το ξέρουν πολύ καλά αυτό και κάθε χρόνο υπάρχει ένα ράλι δημιουργικότητας, αλλά και δρόμου για το ποιος θα προλάβει ένα ή και περισσότερα διαφημιστικά slots. Φέτος η τιμή του slot των 30 δευτερολέπτων έσπασε κάθε προηγούμενο ρεκόρ. Κάθε διαφημιζόμενος πρέπει να καταβάλει 7 εκατομμύρια δολάρια για μισό λεπτό προβολής. Αντίστοιχα ζαλιστικό είναι και το κόστος παραγωγής των διαφημίσεων αυτών. Πολλές θυμίζουν χολυγουντιανή παραγωγή σε μορφή μικρού μήκους και άλλες τις θυμόμαστε για πολλά χρόνια μετά, ακόμα κι αν δεν θυμόμαστε ή δεν καταλάβαμε ποτέ τι διαφήμιζαν.
Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, θα δούμε μερικές από τις πιο εντυπωσιακές διαφημίσεις με ανέλπιστους πρωταγωνιστές, πάμε να δούμε τις καλύτερες από αυτές.
Sam Adams
Μπύρα και αυτοκίνητα είναι τα πιο αγαπημένα προϊόντα διαφήμισης και το teaser της Sam Adams ξεκινάει πολύ δυναμικά με ένα ρομπότ που θυμίζει Black Mirror, αλλά στο πιο γλυκούλι μιας και αποστολή του είναι να φέρνει μπίρες. Μόλις απαλλαγήκαμε από έναν εφιάλτη.
BMW
Οι Γερμανοί βάζουν υποψηφιότητα για την καλύτερη διαφήμιση του φετινού Super Bowl με τον Arnie στον ρόλο του Δία να φορτίζει ηλεκτρικές BMW με τον κεραυνό του. Αν έτσι λυθεί το πρόβλημα της αργής φόρτισης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, αλλάζει το πράγμα.
GM
Οι Αμερικανοί δεν θα άφηναν τους Γερμανούς να διαφημίζουν την πραμάτια τους μέσα στο σπίτι τους. Ο Mike Myers στον ρόλο του πιο κακού στην ιστορία των κακών, Dr Evil, μας προειδοποιεί με αρκετά τρομακτικό τρόπο (και γέλιο) για την περιβαλλοντική κρίση και γιατί τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της GM ίσως είναι η λύση.
Miller
Ένας αθλητής ή ένας ηθοποιός να διαφημίζει μπίρα; Οκ,θα το δούμε αλλά δεν είναι και το πιο πρωτότυπο σενάριο. Αν όμως ο πιο διάσημος μαθηματικός στον κόσμο, o Dr Ken Oto, έρχεται να εξηγήσει τα οφέλη μιας μπίρας με χαμηλές θερμίδες, ίσως και να μας πείσει να τη δοκιμάσουμε.