Ένας Σουηδός έγινε viral στο TikTok επειδή ανέβηκε ένα βίντεο στο οποίο παρουσιάζει τον εαυτό του να συναντά τον μελλοντικό του εαυτό και αυτό είναι κάτι σαν απόδειξη ότι μπορεί να ταξιδέψει στον χρόνο. Το όνομα του χρονοταξιδιώτη είναι Håkan Nordkvist και το βίντεο είναι απόσπασμα από μια συνέντευξη που παραχώρησε εξηγώντας το πώς και το γιατί του ταξιδιού στο μέλλον.
Ο Nordkvist αποκάλυψε πώς είδε τον 70χρονο εαυτό του στο μέλλον και ο αφηγητής του βίντεο λέει πως κάπου εκεί θα έπρεπε να κοπεί το βίντεο γιατί προφανώς ο τύπος είναι ένας μυθομανής τσαρλατάνος, αλλά το βίντεο σόκαρε και τον ίδιο.
Σε μία πολύ Dr Who φάση, ο Σουηδός είδε έναν τύπο πολύ μεγαλύτερό του, που του έμοιαζε όμως, με το ίδιο ακριβώς τατουάζ στο ίδιο ακριβώς σημείο. Όλως τυχαίως είχε μαζί του το κινητό και κατάφερε να τραβήξει ένα βίντεο με τον μελλοντικό του εαυτό για να έχει απόδειξη από τη συνάντηση.
Η όλη ιστορία δεν έγινε μόνο viral, αλλά άρχισε να απασχολεί έντονα και την κοινότητα του TikTok που ειδικεύεται στους χρονοταξιδιώτες που τώρα τελευταία έχουν γίνει κυρίαρχη φυλή στο συγκεκριμένο μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Με το που γίνει ένα τέτοιο βίντεο viral αρχίζει η προσπάθεια αποδόμησης από τους ειδικούς «πραγματογνώμονες» του TikTok και τα αποτελέσματα δεν άργησαν.
Αρχικά κάποιοι παρατήρησαν πως τα τατουάζ και στους δύο άντρες ήταν περισσότερο πανομοιότυπα από όσο έπρεπε. Δηλαδή έμοιαζαν και τα δύο πολύ φρεσκοχτυπημένα και το τατουάζ του γέρου Nordkvist δεν είχε την ανάλογη φθορά και πατίνα από το πέρασμα των ετών.
Κάποιοι άλλοι σημείωσαν πως ο νέος δεν ρώτησε τον γέρο πόσων ετών είναι αλλά κάπως το ψυχανεμίστηκε και πέτυχε με τη μία το 70. Ίσως είχε βάλει ακριβώς τη χρονιά που ήθελε να ταξιδέψει, θα πει κάποιος που θα ήθελε να τον πιστέψει.
Τελικά το βίντεο ήταν όντως μούφα και δεν χρειάστηκε καμία από τις παραπάνω ή άλλες αναλύσεις που βγήκαν μετά. Πρόκειται για ένα διαφημιστικό της ασφαλιστικής AMF από το 2006. Όπως καταλάβατε το σενάριο είναι αυτό που βλέπεις τον εαυτό σου το μέλλον και σου λέει μακάρι να είχες κάνει καλύτερο κουμάντο με το ασφαλιστικό σου πρόγραμμα.
Αυτή η διαφήμιση πετσοκόφτηκε όσο έπρεπε στο μοντάζ για να μοιάζει με κάποιο βίντεο που ερευνά χρονοταξιδιώτες και κάπως έτσι ανέβηκε στο TikTok. Δηλαδή κάποιοι εκεί έξω έχουν πάρα, μα πάρα πολύ, ελεύθερο χρόνο και κάθονται και κάνουν κοπτορραπτική με διαφημίσεις για να πουν ότι ταξιδεύουν στον χρόνο.
Τώρα εμείς χωρίς να έχουμε δει τη διαφήμιση καταλάβαμε αμέσως ότι είναι μούφα αυτό το ταξίδι στον χρόνο γιατί κάναμε έναν πάναπλο συλλογισμό. Έστω ότι θέλουμε να συναντήσουμε τον εαυτό μας σε κάποιο χρονικό σημείο εκτός του τώρα. Φυσικά και θα διαλέγαμε να συναντήσουμε τον εαυτό μας στο παρελθόν για να τον πιάσουμε από τον γιακά και να τον προειδοποιήσουμε να μην κάνει τα ίδια λάθη που κάναμε εμείς με σατανικές πρώην, τζάμπα σπουδές, άχρηστες δουλειές, αυτοκίνητα που έβγαζαν βλάβες κλπ.