Τα συγχαρητήριά της στην ανθυποψήφιά της τα έδωσε επειδή η ίδια πάλεψε μόνο για να βγει μέσα από ένα αυτοκίνητο που βυθίζονταν, σε αντίθεση με την Bakalova που είχε μια αρκετά πιο δυσάρεστη συνάντηση με τον δικηγόρο του πρώην Αμερικανού Προέδρου.
Για να κατακτήσει τη Χρυσή Σφαίρα για τον πρώτο γυναικείο ρόλο σε κωμωδία ή μιούζικαλ νίκησε επίσης τις Kate Hudson με το Music, τη Michelle Pfeiffer με το French Exit και την Anya Taylor-Joy με το Emma.
Στην ευχαριστήρια ομιλία της ξεκίνησε προδίδοντας τον ενθουσιασμό της κάνοντας λογοπαίγνιο με τον τίτλος της ταινίας στην οποία πρωταγωνιστεί. «Προφανώς και νοιάζομαι πολύ (Ι care a lot) που παίρνω αυτό το βραβείο. Στην συνέχεια ευχαρίστησε την HFPA που αναγνώρισε τη σκοτεινή πλευρά της κωμωδίας καθώς και το Netflix που έδωσε την ευκαιρία να γυριστεί μια ταινία με αυτό το θέμα.
Όμως πάνω από όλα έπρεπε να ευχαριστήσει το δικαστικό σύστημα των ΗΠΑ, το οποίο είναι τόσο προβληματικό που επιτρέπει ιστοριές σαν αυτές του σεναρίου του “I Care A Lot” να συμβαίνουν στην πραγματικότητα. Στην ταινία η Rosamund Pike υποδύεται μια αδίστακτη κοινωνική λειτουργό που εκμεταλλεύεται τις αδυναμίες του δικαστικού συστήματος και κερδίζει την υποχρεωτική κηδεμονία ηλικιωμένων με σκοπό να τους εκμεταλλευτεί οικονομικά.
Το «I Care A Lot» σας προτείναμε να το δείτε το περασμένο Σαββατοκύριακο.
Πρόκειται για ένα από τα πιο σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζουν, όχι μόνο ηλικιωμένοι, αλλά και νεότερα άτομα στις ΗΠΑ. Εκτός από τους επαγγελματίες κηδεμόνες που επιδίδονται σε τέτοιους δικαστικούς αγώνες, ακόμα και συγγενείς επιδίδονται σε αυτή τη βάρβαρη πρακτική προκειμένου να εκμεταλλευτούν οικονομικά τα θύματά τους. Η υποχρεωτική κηδεμονία ορίζει πως το θύμα δεν είναι ικανό να διαχειριστεί τα οικονομικά του από μόνο του και γι’αυτό παραχωρείται η εξουσία αυτή στον κηδεμόνα.
Αυτή ήταν η τρίτη υποψηφιότητα της Pike για Χρυσή Σφαίρα μετά από αυτές για το “Gone Girl” και “A Private War” και η πρώτη της νίκη.