Σε μια εποχή κατά την οποία ιππήλατες άμαξες αλώνιζαν στην Αθήνα, λίγο πριν εκπνεύσει ο 19ος αιώνας, εμφανίστηκαν οι πρώτες μυστήριες άμαξες άνευ ίππου. Αν και πολλοί ερίζουν για το ποιος πραγματικά ήταν ο πιονιέρος της ελληνικής αυτοκίνησης, οι πηγές συγκλίνουν ότι ήταν ο ομογενής από τη Ρωσία Ν.Κοντογιαννάκης. To 1894 o πλούσιος έμπορος έφερε στην Ελλάδα ένα Peugeot (πιθανότατα μοντέλο Type 5) ισχύος 2 ίππων, το οποίο όμως αναγκάστηκε να εγκαταλείψει πολύ σύντομα. Μετά από χρήση τριών εβδομάδων έπαθε βλάβη και τα συνεργεία αυτοκινήτων ήταν άγνωστο είδος για την εποχή.
Η έλλειψη μηχανικών και υποστήριξης έδωσε πρόωρο τέλος στο πρώτο ελληνικό αυτοκίνητο και μέχρι το τέλος του αιώνα δεν κυκλοφόρησαν πάνω από 4 συνολικά οχήματα στους δρόμους της πρωτεύουσας. Εκτός από το ανύπαρκτο δίκτυο υποστήριξης οι ελάχιστοι πρωτοπόροι είχαν να αντιμετωπίσουν την καχυποψία και τα συντεχνιακά συμφέροντα των αμαξάδων που έβλεπαν τη νέα εποχή να καταφθάνει απειλητικά...