Οι διαδικτυακές πλατφόρμες φαίνεται να είναι οι μόνες που κατάφεραν να αποφύγουν αυτή την καταστροφή. Τα κέρδη για τους υπόλοιπους είναι 80.9 δισεκατομμύρια ενώ τον προηγούμενο χρόνο ήταν 90.8 δισεκατομμύρια. Ο Gilles Fontaine, συγγραφέας της μελέτης, βλέπει μια μικρή ανάκαμψη μέσα στο 2021 αλλά αυτή δεν θα είναι η επιθυμητή.
Οι διαφημίσεις στην τηλεόραση θα πέσει στο 20% και οι κινηματογράφοι θα δουν πτώση 70% συγκριτικά με τα νούμερα του 2019. Οι διαδικτυακές πλατφόρμες, αντίθετα, θα δουν αύξηση κατά 30% και από το 2021 θα φτάσει το τρομερό 60%. Στο γενικό lockdown, άλλωστε, οι περισσότεροι παρακολουθούσαν ταινίες και σειρές από τον υπολογιστή τους και ήταν από τις πρώτες επιλογές διασκέδασής τους.
Σύμφωνα με τον Fontaine, οι κινηματογράφοι, τα θέατρα και η τηλεόραση θα συρρικνωθούν ακόμα περισσότερο μέσα στο 2021 δείχνοντας το πόσο πολύ άλλαξε η πανδημία την καθημερινότητά μας, την οικονομία και τη διασκέδασή μας.