Το πρώτο πράγμα που κάνεις όταν ξυπνάς είναι να ανοίγεις την οθόνη του κινητού σου και να κοιτάζεις τις ειδοποιήσεις σου. Όχι μόνο εσύ, το μεγαλύτερο μέρος των ανθρώπων που έχουν social media. Αν και είναι κάτι το οποίο δεν μας κάνει καλό, βρίσκεται πλέον στη λίστα με τις αυτοματοποιημένες κινήσεις που κάνουν καθημερινά οι Millennials και η Gen Z. Έτσι, είναι επόμενο αυτές οι δύο γενιές να έχουν ως κύρια πηγή ενημέρωσης το Instagram, αφού είναι με σχετική διαφορά πια το κοινωνικό δίκτυο με την μεγαλύτερη πέραση.
To 25%, σύμφωνα με έρευνα για το πώς ενημερώνονται τα άτομα μεταξύ 18-24 ετών στις Ηνωμένες Πολιτείες για την πανδημία του κορονοϊού, επιλέγει το Instagram. Ακολουθεί το Snapchat με 19% και το ανερχόμενο TikTok με 9%. Αυτό δικαιολογείται καθώς οι ειδικοί πιστεύουν πως η ενημέρωση από τέτοιες πηγές είναι πιο θελκτική για τους νέους καθώς λογίζονται ως εναλλακτικές πηγές ενημέρωσης.
Πώς οι Millennials διαμορφώνουν το φαγητό που τρώμε
Σε αυτές τις πλατφόρμες όπου ο καθένας μπορεί να μετατραπεί από απλός χρήστης σε δημοσιογράφο, τα fake news δίνουν και παίρνουν και νέοι με την σειρά τους δεν μπαίνουν στην διαδικασία να διασταυρώσουν τις ειδήσεις που διαβάζουν ή παρακολουθούν. Η λύση σε αυτό το πρόβλημα, σύμφωνα με την Amelia Gibson από το πανεπιστήμιο της Βόρειας Καρολίνας, είναι είναι ο συνδυασμός αυτού του τρόπου ενημέρωσης με την παραδοσιακή δημοσιογραφία.