Θα είναι τελικά το 2022 η χρονιά για τα περιβόητα Google glasses;

Πολλά λέγονται για το τεχνολογικό gadget του μέλλοντος.

Η Google φέρεται να αγόρασε μια νέα startup εταιρία που ειδικεύεται στα έξυπνα γυαλιά, κάτι που θα μπορούσε να είναι μια κίνηση για να επαναφέρει στη ζωή το προϊόν της Glass. Τα έξυπνα γυαλιά έχουν αλλάξει με τα χρόνια.

Σε τι χρησιμεύουν τα Google glasses;

Όταν ξεκίνησαν το 2013 θεωρούνταν τεχνολογία για πολλαπλές εργασίες, όπως να απαντάτε στο τηλέφωνο ενώ ελέγχετε τα email σας. Σήμερα, έχουν στραφεί περισσότερο προς τις περιπτώσεις χρήσης μεικτής πραγματικότητας και το Metaverse.

 

 
 

Ποιοι άλλοι έχουν μπει στην αγορά των έξυπνων γυαλιών;

Τα πιο προηγμένα έξυπνα γυαλιά της αγοράς μπορούν να αντικαταστήσουν το τηλέφωνο ενός χρήστη, να φιλοξενούν εμπειρίες επαυξημένης και εικονικής πραγματικότητας, ακόμη και να εξυπηρετούν προχωρημένους επαγγελματίες του κλάδου. Η Microsoft, με τα Hololens της, απευθύνεται στον επαγγελματικό τομέα και η Apple, με το μυστικό project smart glasses, φαίνεται να είναι έτοιμο να κατακτήσει τους κανονικούς χρήστες.

Γιατί όλες οι μεγάλες εταιρείες αγοράζουν «χώρο» στο Metaverse

Τι είναι η Raxium;

Η Google απέκτησε την Raxium, σύμφωνα με πληροφορίες. Η Raxium είναι μια νέα startup που αναπτύσσει αυτό που πολλοί βλέπουν ως ανατρεπτική τεχνολογία για έξυπνα γυαλιά, οθόνες microLED. Η Google σχεδιάζει να ενσωματώσει αυτή τη νέα τεχνολογία στα προϊόντα της, σύμφωνα με τις πληροφορίες μας. Τα ακουστικά AR της Google, ή οι νέες εκδόσεις του Glass, αναμένεται να τροφοδοτούνται από ένα εξατομικευμένο τσιπ, και αυτό θα επέτρεπε ένα ευρύ φάσμα ικανοτήτων. Αν και το επίσημο κόστος της εξαγοράς δεν αποκαλύφθηκε, η συμφωνία εκτιμάται σε περίπου 1 δισεκατομμύριο δολάρια.

 

 
 

Γιατί όμως τόσο καιρό δεν έχουμε δει τίποτα στην αγορά;

Η Google μπαίνει και βγαίνει από την επιχείρηση έξυπνων γυαλιών και ακουστικών για σχεδόν μια δεκαετία. Το 2013, η εταιρεία κυκλοφόρησε ένα προϊόν περιορισμένης διαθεσιμότητας που ονομάζεται Glass Explorer. Το 2014, το προϊόν διατέθηκε στο ευρύτερο κοινό. Η υψηλή τιμή, που πωλείται στα 1.500 $, ο βαρύς σχεδιασμός, τα περιορισμένα χαρακτηριστικά και οι ανησυχίες για την προστασία της ιδιωτικής ζωής τελείωσαν σύντομα την παραγωγή. Το 2017 και το 2019, η Glass επανεμφανίστηκε αλλά είχε στόχο να στοχεύσει στην επαγγελματική αγορά και δεν είχε μεγάλη επιτυχία.

Γιατί όμως μέχρι σήμερα δεν έχουμε δει κάτι στην αγορά;



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved