Εμείς το ξέρουμε ότι την αξίζεις, το θέμα είναι να το μάθουν και αυτοί που πρέπει να το ξέρουν για να στη δώσουν.
Θεωρούμε δεδομένο ότι την αξίζεις αλλιώς δεν θα έμπαινες στον κόπο να διαβάσεις αυτό το άρθρο. Φυσικά σε περίπτωση που έχεις αμφιβολίες για τον εαυτό σου, οφείλεις να τις έχεις ξεδιαλύνει πριν χτυπήσεις την πόρτα της προαγωγής. Εκεί μέσα μπαίνεις για να πουλήσεις τον εαυτό σου και αν δεν έχεις απόλυτη εμπιστοσύνη στο προϊόν που πουλάς, η πώληση δεν πρόκειται να πάει και πολύ καλά.
PHOTO GALLERY
Με αυτό το θέμα λυμένο, τώρα μπορείς να εστιάσεις στην «πώληση» του εαυτού σου. Έχει από μικρή ως καθόλου σημασία το πόσο καλός είσαι στη δουλειά σου αν δεν το κάνεις γνωστό. Η διαφήμιση των επιτευγμάτων σου είναι μια δύσκολη και λεπτή υπόθεση, αφού είναι πολύ εύκολο να μοιάζεις ένας φαφλατάς μπροστά στους συναδέλφους σου. Μαζί με τα επιτεύγματα και τους δικούς σου στόχους, θα πρέπει να σκεφτείς και τους στόχους της εταιρίας. Είναι πολύ πιθανό να αδυνατεί η εταιρία να καλύψει τις φιλοδοξίες σου και η προαγωγή να είναι αδύνατη για λόγους που δεν έχουν να κάνουν με εσένα ή τον προϊστάμενό σου.
Με τις συμβουλές που θα δεις στις φωτογραφίες πιο πάνω θα χαράξεις μια πιο αποτελεσματική στρατηγική για να πάρεις την πολυπόθητη προαγωγή και την ακόμα πιο πολυπόθητη αύξηση. Μην ξεχάσεις να φορέσεις το καλύτερό σου χαμόγελο πριν χτυπήσεις την πόρτα.