Πώς θα παραπονεθείς στο εστιατόριο χωρίς να γίνεις κάφρος

Όταν σε ρωτούν πώς ήταν το φαγητό εκτός από το να το «καταπιείς» και να μην τίποτα και το κάνεις φασαρία, υπάρχει και η μέση οδός.

Δεν θέλει και πολλή σκέψη, η εστίαση έμεινε για περίπου έξι μήνες κλειστή και είχε προηγηθεί ένα εξίσου μεγάλο lockdown πέρσι. Το να ανοίξει και πάλι ένα εστιατόριο μετά από τόσους μήνες απραξίας και οικονομικής δυσπραγίας είναι ένας ηράκλειος άθλος από μόνος του. Είναι απολύτως λογικό επακόλουθο οι μαγειρικές μπριγάδες, ακόμα και των πιο σπουδαίων εστιατορίων, να μην λειτουργούν σαν τα καλοκουρδισμένα ρολόγια που είχαμε γνωρίσει. 

 

Για να φτάσει ένα πιάτο στο τραπέζι μας θα πρέπει να ολοκληρωθεί μια αλληλουχία εξισώσεων που ξεκινάει από τον προμηθευτή και τους μάγειρες, μέχρι τον σεφ και το σέρβις και με το βιαστικό άνοιγμα κάπου μπορεί να έχει σπάσει κάποιος κρίκος. Δεν είναι κάτι που θα φέρει το τέλος του κόσμου, αλλά ούτε και το τέλος του εστιατορίου. Το να εκφράσει κάποιος πελάτης μια παρατήρηση δεν είναι κακό, το αντίθετο, είναι ίσως η καλύτερη δίοδος ώστε να λυθούν όσο το δυνατόν πιο γρήγορα οι ασυμφωνίες της ορχήστρας. Το μόνο που μένει είναι να μάθεις να το κάνεις σωστά.

 

 

Τα apps δεν έχουν υποκαταστήσει μόνο την επικοινωνία με τους φίλους μας αλλά και τη σχέση μας με την εστίαση. Αν δεν μας αρέσει κάτι, περιοριζόμαστε στο ένα αστεράκι σε μια αποστειρωμένη κριτική χωρίς να έχει να πει κάτι ουσιαστικό που θα βοηθήσει την κατάσταση. Ακόμα και η παράθεση ενός σύντομου σχολίου δεν μπορεί να συγκριθεί με μια γόνιμη συζήτηση πάνω από το επίμαχο πιάτο.

Στην απέναντι όχθη, κι επειδή είμαστε το έθνος της υπερβολής, θα βρούμε τη γραφική εκείνη φιγούρα που έχει βγει από ελληνική φαρσοκωμωδία που θα επιδιώξει τη μανούρα για τη μανούρα χωρίς πραγματικό ενδιαφέρον γι’αυτό που (δεν) έφαγε. Πέρα από την προφανή αγένεια, δείχνει έναν άνθρωπο που δεν έχει καμία σχέση με το καλό φαγητό γιατί οι καλοί τρόποι πάνε χέρι-χέρι με την αισθητική και στο φαγητό. 

 

 

Στις gallery θα διαβάσεις το πώς θα καταφέρεις να κάνεις τις παρατηρήσεις σου χωρίς να φανείς αγενής και να συμβάλεις και να παρέχεις μια υπηρεσία στο κοινωνικό σύνολο. Μια εποικοδομητική κριτική θα σου εξασφαλίσει ένα καλύτερο γεύμα, μια καλύτερη λειτουργία στο εστιατόριο και θα βοηθήσεις και τους υπόλοιπους πελάτες να φάνε καλύτερα.



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved