Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία πως ένα από τα μεγαλύτερα και με μεγάλο ενδιαφέρον throwback των τελευταίων ετών, είναι αυτό των «ένδοξων» 90’s. Όσοι ήταν αρκετά τυχεροί και έζησαν μέσα σε αυτή την ξέγνοιαστη δεκαετία, κατά την οποία μεσουρανούσε η pop κουλτούρα, οι άνθρωποι έκαναν «δειλά» τα πρώτα τους βήματα στον αχανές παγκόσμιο ιστό και η τηλεόραση κρατούσε αναμμένη παρέα σε κάθε σπίτι, μόνο τα καλύτερα έχουν να αναπολούν. Ήταν ένα ετερόκλιτο συνονθύλευμα πραγμάτων, από την πτώση της Σοβιετικής Ένωσης, στην επάνοδο των Spice Girls, τη γέννηση της ρηξικέλευθης grunge, την αναπάντεχη εισπρακτική επιτυχία του «Τιτανικού» και πολλών άλλων ορόσημων, που έκαναν τη συγκεκριμένη δεκαετία να αποτυπωθεί στο συλλογικό ασυνείδητο, ως το λιγότερο ανεπανάληπτη.
Αν υπάρχει βέβαια ένας τομέας στον οποίο τα 90’s άφησαν κυριολεκτικά τη «σφραγίδα» τους, αυτός δεν είναι άλλος από το χώρο της μόδας. Διατηρώντας κάποια ελάχιστα κατάλοιπα από τα «φορτωμένα» 80’s, όπως οι όγκοι που βλέπουμε ακόμη και σήμερα στα bombers ή τα neon «εκκωφαντικά» χρώματα, οδηγηθήκαν σε πιο «ήσυχα» και minimal «μονοπάτια». Πέραν του ότι τη συγκεκριμένη δεκαετία, «φύτρωσε» ένας παντοδύναμος «στρατός» από supermodels, όπως ενδεικτικά η Linda Evangelista, η Cindy Crawford και η Kate Moss, φέρνοντας και εκείνες με τη σειρά τους έναν αλλιώτικο, πιο «φρέσκο» αέρα στα παγκόσμια ντεφιλέ, τα 90’s υπήρξαν σημείο κορύφωσης για τη λαμπρή πορεία ενός εκ των μεγαλύτερων οίκων μόδας παγκοσμίως, αυτόν του Giorgio Armani!
O αγαπημένος σχεδιαστής, ήταν μάλιστα ένας από τους «πρωτεργάτες» του street style. Σύμφωνα με τον ίδιο, «το 1991 είχα μια διαίσθηση, την οποία ονόμασα A|X. Κοιτάζοντας την πραγματικότητα του δρόμου, πριν γίνει μία ακόμη μόδα, δημιούργησα “γρήγορα” και προσιτά ρούχα για νέους, αλλά και για όλους εκείνους που έχουν “νέα” μυαλά». Αυτή η σκέψη, ήταν η απαρχή μίας πρωτοπόρας για την εποχή ιδέας, η οποία ακόμη και σήμερα, τρεις περίπου δεκαετίες μετά, παραμένει πιο φρέσκια και «ζωντανή» από ποτέ.
Διαβάστε περισσότερα στο Newsbomb.gr