Για να γιορτάσει την κυκλοφορία της σεζόν 2 του Squid Game, η οποία επιστρέφει στις 26 Δεκεμβρίου φέτος, η Johnnie Walker κυκλοφόρησε ένα σχέδιο περιορισμένης έκδοσης για τα μπουκάλια του Black Label.
Τα μπουκάλια φέρουν τους αριθμούς 001 έως 456, δηλαδή όσοι χαρακτήρες ανταγωνίζονται στη νέα σειρά, και επίσης δίνει στους καταναλωτές την ευκαιρία να «διαλέξουν τον παίκτη τους» μέσω φιάλης. Τα βασικά χαρακτηριστικά του σχεδίου περιλαμβάνουν το λογότυπο Johnnie Walker striding man που φορά την πράσινη αθλητική φόρμα της παράστασης και μια λοξή ετικέτα 20 μοιρών με προσαρμοσμένο βερνίκι με μοτίβο υφάσματος για «προσομοίωση της υφής» της πράσινης φόρμας.
«Οι πιστοί θαυμαστές μας θα ενθουσιαστούν από το στοιχείο της ανακάλυψης με το συλλεκτικό, περιορισμένο σχέδιο μπουκαλιών μας που τους επιτρέπει να πλησιάσουν τη δράση. Στο Johnnie Walker, συνεχίζουμε να ξανασκεφτόμαστε πώς μπορεί να απολαύσει κανείς το ουίσκι μέσα από μοναδικές και δημιουργικές εμπειρίες, συνεργασίες και περιστάσεις» ανέφερε ο Josh Dean, αντιπρόεδρος του Johnnie Walker, Diageo North America
Συνδέοντας με το λανσάρισμα, η mixologist Ginn Choe δημιούργησε επίσης ένα ειδικό κοκτέιλ 456, το οποίο ονόμασε «μια ανατροπή μυστηρίου, όπως και η σειρά». Η συνεργασία μεταξύ του Johnnie Walker και του Squid Game θα φτάσει επίσης στην Ευρώπη και την Ασία, μέσω των μέσων ενημέρωσης, των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, εκδηλώσεων και σημείων επαφής λιανικής.
Η σύνδεση με το Netflix συνεχίζει μια έντονη περίοδο δραστηριότητας για τον Johnnie Walker. Το σκωτσέζικο ουίσκι με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στον κόσμο παρουσίασε επίσης ένα ελαφρύ μπουκάλι 700 ml (μόλις 180 γραμμάρια σε βάρος), δοκιμασμένα χάρτινα μπουκάλια και ανακοίνωσε το ντεμπούτο της έκφρασης Black Ruby στο παγκόσμιο ταξιδιωτικό λιανικό εμπόριο για το επόμενο έτος.