Σπίτι, γραφείο, άντε και κανένα γυμναστήριο (μεταξύ μας, αυτό ας μην το θεωρούμε δεδομένο), σπίτι. Κάθε μέρα, ξεκινάμε από τους τέσσερις τοίχους του σπιτιού μας για να καταλήξουμε σε αυτούς, με τις ενδιάμεσες στάσεις (αν υπάρχουν) να είναι και αυτές σε κάποιον κλειστό χώρο. Μάλιστα, πρόσφατη έρευνα για λογαριασμό της Amita, που πραγματοποιήθηκε σε 800 άτομα, ηλικίας 25-64 χρονών, δείχνει ότι στη χώρα μας περνάμε το 83% της ζωής μας σε εσωτερικούς χώρους. Το λες, δηλαδή, ότι έχουμε απομακρυνθεί σημαντικά από το φυσικό περιβάλλον.
Όμως, καλοκαίρι έχουμε, οι μέρες είναι μεγάλες και, αλήθεια, ποιος έχει όρεξη να κλειστεί σε ένα σπίτι αγκαλιά με το air condition; Μάλλον κανένας, αν σκεφτούμε ότι τις καθημερινές, μετά τη δουλειά, ή τα Σαββατοκύριακα, αυτό που πραγματικά θέλουμε είναι ένα μπάνιο στη θάλασσα, μια μεζεδοκατάσταση με τους κολλητούς δίπλα στο κύμα, μια μονοήμερη εκδρομή για να αλλάξουμε παραστάσεις. Γενικά, οτιδήποτε θα καθυστερήσει την επιστροφή μας στο σπίτι.
Όμως, αλήθεια, γιατί να περάσουμε μόνο το 7% της ζωής μας στον έξω κόσμο, σε άμεση επαφή με την φύση, όπως θέλουν οι προβλέψεις; Δεν είναι ωραίο να πάμε κόντρα σε αυτές;
Γίνε ελεύθερος και χαρούμενος, μπορείς
Και μόνο που γράψαμε λίγες γραμμές για τον έξω κόσμο, κάπως εμπνευστήκαμε και παραφράσαμε το τραγούδι «Η φωτεινή πλευρά της ζωής». Και δεν είμαστε οι μόνοι, θα πούμε, καθώς η φύση είναι γνωστό πως έχει ευεργετικές ιδιότητες και μας εμπνέει από τότε που λέμε ότι δημιουργήθηκε ο κόσμος. Τόσα τραγούδια και ιστορίες έχουν γραφεί, τόσα έργα έχουν δημιουργηθεί, γιατί να μην νιώσουμε και εμείς λίγο καλλιτέχνες δηλαδή;
Για να μην αναφέρουμε κάτι που όλοι, λίγο πολύ, το ξεχνάμε. Ότι περνώντας περισσότερο χρόνο στη φύση είμαστε πιο ήρεμοι, πιο χαρούμενοι, πιο… ελεύθεροι. Και αυτό, μας κάνει να μπορούμε να βλέπουμε την κάθε μέραμε άλλο μάτι, αλλά και να αντιμετωπίζουμε ό,τι έκτακτο προκύπτει πιο ψύχραιμα.
Χρειαζόμαστε, λοιπόν, περισσότερη φύση στην καθημερινότητά μας, νομίζουμε ότι αυτό είναι φανερό. Αλλά μάλλον χρειαζόμαστε και κάποιον να μας θυμίζει πόσο όμορφη είναι η φύση και πως πρέπει να δημιουργούμε ευκαιρίες να περνάμε περισσότερο χρόνο σε επαφή μαζί της. Τη δουλειά αυτήν, την αναλαμβάνει η Amita που, μέσα από τη νέα της καμπάνια, μας θυμίζει ότι ο κόσμος εκεί έξω είναι υπέροχος και μας παροτρύνει να τον απολαύσουμε.
Και κάπως έτσι, ο πρώτος ελληνικός συσκευασμένος χυμός που παράγεται στο Σχηματάρι Megaplant από το 1983 και παραμένει μέχρι και σήμερα η πρώτη μάρκα στις προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών λειτουργεί ως ο συνδετικός κρίκος, ανάμεσα σε εμάς και το μοναδικής ομορφιάς φυσικό περιβάλλον. Όχι τυχαία μάλιστα, καθώς το προϊόν της Coca-Cola Τρία Έψιλον, εδώ και 41 χρόνια, εμπνέεται από τη φύση και έχει στο επίκεντρό της της αγάπη και τη φροντίδα για τη ελληνική οικογένεια, ενώ μας συνδέει με τα καλά της φύσης, κάνοντας πιο «πλούσιες» και «γεμάτες» τις ζωές μας. Γι’ αυτό και η Amita θεωρεί πως η πραγματική επιτυχία της καμπάνιας θα είναι να καταφέρει να μας κινητοποιήσει να έχουμε περισσότερες επαφές με τη φύση.
Η καθημερινότητά μας αποκτά «Φυσικά μοναδική» γεύση
Εκτός από το να περνάμε περισσότερο χρόνο εκεί έξω, μπορούμε να κάνουμε κάθε μας στιγμή να είναι «Φυσικά μοναδική», όπως είναι και η γεύση της Amita, που δεν έχει σταματήσει να εξελίσσεται από το 1983. Κάθε γουλιά των 100% φυσικών χυμών, νέκταρ και φρουτοποτών της μας χαρίζει μια απολαυστική και δροσερή, φρέσκια γεύση χάρη στην εξαιρετική πρώτη ύλη από χυμούς φρούτων υψηλής ποιότητας, καθώς και των άριστων διαδικασιών εμφιάλωσης.
Πολλά πράγματα μπορεί να έχουν αλλάξει από το 1983, όχι όμως και η γεύση της Amita. Αυτή η φυσική και μοναδική της γεύση έχει μεγαλώσει γενιές καταναλωτών και κάθε φορά που πίνουμε κάποιον χυμό της έχουμε να διαλέξουμε ανάμεσα σε Πορτοκάλι, Βύσσινο, Ροδάκινο, Πορτοκάλι-Μήλο-Βερίκοκο, Μήλο-Πορτοκάλι-Καρότο, Ανανάς, Μπανάνα, Μήλο, Λεμόνι, Κράνμπερι- είναι σαν να τη δοκιμάζουμε για πρώτη φορά (τελικά, λειτουργεί και σαν κάποιου είδους χρονομηχανή).
Και καθώς η φύση ανανεώνεται, δεν θα μπορούσε να μην ανανεώνεται -και επανασυστήνεται- και η αγαπημένη μας Amita. Πώς; Μέσα από ολοκαίνουριες συσκευασίες. Τα φρούτα που απεικονίζονται στις νέες συσκευασίες είναι πιο λαχταριστά από ποτέ και κάθε γουλιά χυμού μάς θυμίζει όλες τις ομορφιές της φύσης. Φυσικά, οι χυμοί Amita δεν περιέχουν συντηρητικά, ενώ μπορούν να διατηρηθούν εκτός ψυγείου μέχρι να τους ανοίξουμε, όχι μόνο λόγω της παστερίωσής τους αλλά και λόγω των χάρτινων συσκευασιών Tetra Pak®.
Αύριο, πριν πάμε στη δουλειά, θα δώσουμε «Φυσικά μοναδική» γεύση στη μέρα μας πίνοντας τον αγαπημένο μας χυμό Amita και θα φροντίσουμε να πάμε για ένα γρήγορο μπάνιο με την παρέα μας, μετά τη δουλειά, στην πιο κοντινή παραλία. Εσύ θα μείνεις μέσα;