Όταν πριν από λίγες ημέρες η Heineken μας καλούσε στο Metaverse για να δοκιμάσουμε μια νέα μπίρα, γνωρίζαμε ότι θα δούμε κάτι πραγματικά νέο κι ας ήταν σε συνθήκες εικονικής πραγματικότητας. Το σύμπαν του Metaverse «χτίζεται» αυτή τη στιγμή pixel-pixel και δεν θα μπορούσε να υπάρξει καλύτερη παρέα στην εξερεύνησή του από μια παγωμένη Heineken στο χέρι, αλλά όχι μια οποιαδήποτε Heineken, αλλά η νέα Heineken Silver η οποία φτιάχτηκε ακριβώς για τη γενιά της εικονικής πραγματικότητας.
Στον χώρο της Heineken στο Metaverse είδαμε έναν χώρο διασκέδασης, ανακάλυψης και δημιουργίας. Ένα club το οποίο ήταν ταυτόχρονα και ζυθοποιία, γιατί στην εικονική πραγματικότητα δεν υπάρχουν όρια, μόνο φαντασία. Το Metaverse είναι ο χώρος στον οποίο ανθίζει η δημιουργικότητα της Gen Z και Y και η Heineken ως η κατεξοχήν νεανική μπίρα δεν θα μπορούσε να λείπει από την κούρσα των πιο επιδραστικών brands που χτίζουν το δικό του ψηφιακό χώρο σε περιβάλλον εικονικής πραγματικότητας. Φυσικά όλο αυτό ήταν ένας αυτοσαρκασμός από την πλευρά της Heineken, γιατί όσο κι αν έχει προχωρήσει η τεχνολογία της εικονικής πραγματικότητας, η απολαυστική δροσιά μιας παγωμένης Heineken δεν θα μπορέσει ποτέ να μεταφραστεί σε pixels. Αλλά η Heineken Silver είναι “Extra Fresh, For Real” και ήρθε η στιγμή να τη γνωρίσουμε κι επίσημα.
Η γνωριμία μας έγινε στο Ωδείο Αθηνών σε ένα event που γεφύρωσε το χάσμα μεταξύ virtual reality και real life. Μέσα στην έτσι κι αλλιώς φουτουριστική ματιά που έχει το εμβληματικό κτίριο του κινήματος Bauhaus, οι επιφάνειες με το εμφανές μπετόν και οι open space χώροι με τις πολυμορφικές δυνατότητες ήταν η φυσιολογική συνέχεια και ο καμβάς ενός περιβάλλοντος εικονικής πραγματικότητας που άρχισε να γίνεται χειροπιαστή.
Οι DJs Korilla και Nick Jojo ανέλαβαν να μετουσιώσουν το booth που είδαμε για πρώτη φορά ως γραφιστικό στο Metaverse, σε ζωντανό παλμό ενός street party με ήχο και φως. Η phygital εμπειρία συνεχίστηκε όταν βάλαμε τα VR γυαλιά μας και αφήσαμε το δημιουργικό μας ψηφιακό αποτύπωμα. Εκεί συναντήσαμε και πάλι το avatar μας το οποίο «ζει» στο Metaverse με το οποίο είχαμε διαδραστική επαφή που μας έκανε να νιώσουμε για λίγο πρωταγωνιστές σε μια sci fi ταινία.
Αυτή τη φορά είχαμε πράγματι μια Heineken Silver στο χέρι. H Heineken έκανε download το Metabar στον χώρο και η A-Yeast απέκτησε γεύση, το Binary Coded Hops άρωμα και το ουρανίσκος μας πραγματική δροσιά. H Heineken Silver είναι όσο επιδραστική είναι και το κοινό της που αντιμετωπίζει γεμάτο αυτοπεποίθηση το μέλλον. Κατά την ωρίμανση ψύχεται στο -1ºC για τουλάχιστον 3 ημέρες. Η διαδικασία ζυθοποίησης μας έρχεται από το μέλλον και η χαμηλή της θερμοκρασία χαρίζει μια πολύ πιο απαλή επίγευση λιγότερο πικρή, κρατώντας ανέπαφη την απολαυστική δροσιά μιας Heineken με 4% αλκοόλ.
Ξεναγός στην εμπειρία της εξερεύνησης του νέου phygital κόσμου ήταν η Natasha Kay με ένα εντυπωσιακό live act που έφερε το “Extra Fresh, For Real” στη μορφή ενός show. Η Devil’s Claw έκανε καμβά τα ρούχα της Natasha Kay δημιουργώντας ένα ζωντανό graffiti με τον ίδιο τρόπο που μας θύμισε το πώς δημιουργούμε τον ψηφιακό μας εαυτό στο Metaverse φέρνοντας ακόμα πιο κοντά στο αληθινό περιβάλλον τον κόσμο της εικονικής πραγματικότητας.
Στα πρώτα μας βήματα σε αυτόν τον καινούργιο κόσμο θα δούμε πολλά από τα πιο προσωπικά μας αντικείμενα και ερεθίσματα να ψηφιοποιούνται. Ωστόσο η απόλαυση μιας παγωμένης Heineken θα συνεχίσει να είναι “Extra Fresh, For Real” ειδικά για όλους εμάς που θέλουμε να απολαμβάνουμε κάθε στιγμή της ζωής μας όπου κι αν βρεθούμε με την παρέα μιας απαλής και δροσιστικής μπίρας. Το μέλλον δεν μπορεί παρά να είναι σίγουρα συναρπαστικό και πραγματικό μαζί με μια Heineken Silver.
#HeinekenSilver #ExtraFreshForReal