associated press Πώς οι σκηνοθέτες έχουν μετατραπεί σε icons του red carpet;

Κάποτε οι stars του Hollywood πρωταγωνιστούσαν στο κόκκινο χαλί. Πλέον τα φώτα πέφτουν και στους δημιουργούς.

Οι Brad Pitt - George Clooney περπατούν στο κόκκινο χαλί αναφορικά με την πρεμιέρα της ταινίας “Wolfs” στο Φεστιβάλ της Βενετίας. Στο πλευρό τους βρίσκονται οι Ines de Ramon και Amal Alamuddin. Τα φλας παίρνουν φωτιά και οι δύο megastars του Hollywood αρχίζουν να παίζουν με την εικόνα τους. Βούτυρο στο ψωμί τους, όλο αυτό. Το να αισθάνονται οικεία με τον φακό είναι η δεύτερη φύση τους. Οι συντάκτες μόδας θα προσέξουν τι έχουν φορέσει και εμείς θα προσπαθήσουμε να πάρουμε δωρεάν μαθήματα στιλ για την επόμενη grande εμφάνισή μας. 

Το κόκκινο χαλί υποτίθεται ότι υπάρχει για να περπατούν οι stars του Hollywood. Ωστόσο οι καιροί αλλάζουν. Πλέον στο παιχνίδι έχουν μπει και οι άνθρωποι που όλα αυτά τα χρόνια, βρίσκονταν στο περιθώριο. Οι καλλιτέχνες πίσω από την κάμερα, εκείνοι που παραμένουν στην σκιά, ή απλώς οι δημιουργοί. 

BradPitt GeorgeClooney

Το κόκκινο χαλί στο Φεστιβάλ της Βενετίας προκάλεσε τομή. Οι σκηνοθέτες ρίχνονται στη μάχη και πλέον δεν αρκεί μία εμφάνιση με μαύρο κοστούμι ή σμόκιν. Ο Pedro Almodóvar, εκτός από το έντονο χειροκρότημα διάρκειας 17 λεπτών και το βραβείο του Χρυσού Λέοντα στο 81ο Φεστιβάλ της Βενετίας, απέσπασε και το χειροκρότημα για τη φλαμίνγκο ροζ εμφάνισή του. Ο σκηνοθέτης του The Room Next Door φόρεσε ένα ροζ διπλοσταυροκουμπωτό σακάκι με μία χρυσή φτερωτή καρφίτσα, σ’ ένα σύνολο που έφερε την υπογραφή της Loewe.

Pedro Almodovar1

Ο ισπανικός οίκος μόδας είχε την τιμητική του. Εκτός από τους Daniel Craig και Drew Starkey, ανέλαβε και το στιλ του σκηνοθέτη της ταινίας Queer, Luca Guadagnino. Η επιλογή ήταν πιο safe καθώς φόρεσε ένα μαύρο διπλοσταυροκουμπωτό κοστούμι με μία διακριτική καρφίτσα στο πέτο.

Luca Guadagnino

 Από την πλευρά τους, τα αδέρφια Boukherma και σκηνοθέτες του And Their Children After Them, προτίμησαν τον ιταλικό οίκο μόδας, Gucci, με τον Zoran να κερδίζει στις λεπτομέρειες λόγω του flared παντελονιού. 

Boukherma

Γιατί όμως γινόμαστε μάρτυρες αυτής της μεγάλης αλλαγής; Marketing, λέγεται. Έχει αποδειχθεί ότι το κόκκινο χαλί αποτελεί έναν εξαιρετικό τρόπο για να διαφημίσεις την πραμάτειά σου και στη συγκεκριμένη περίπτωση βοηθάει στο hype μίας επερχόμενης ταινίας. Οι δημιουργοί ρίχνονται κι αυτοί στη μάχη και το μόνο σίγουρο είναι ότι στα επόμενα red carpets, οι ηθοποιοί θα έχουν ακόμη έναν μεγάλο ανταγωνιστή. Τους ίδιους τους, τους δημιουργούς. Καλά θα πάει αυτό.



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved