Ο τρόμος παραμένει ένα από τα πιο αξιοσημείωτα είδη με τα οποία ο Nolan δεν έχει ακόμη αντιμετωπίσει κατά τη διάρκεια μιας καριέρας που περιλαμβάνει διασκευές κόμικ, θρίλερ που μπερδεύουν το μυαλό, υπερπαραγωγές δράσης, ταινίες εποχής, βιογραφικά δράματα και πολλά άλλα, αλλά δεν είναι εντελώς αντίθετος με την ιδέα να δει αν τα ταλέντα του εκτείνονται αρκετά ώστε να τρομάξει το κοινό ασυνείδητο.
Δεν εθεάθη ποτέ στα γυρίσματα χωρίς να φοράει κοστούμι, ενώ ο Jason Voorhees ήταν πάντα με ολόσωμη φόρμα και μάσκα χόκεϊ. Παρότι δεν υπάρχει ταίριασμα, μία από τις πιο εμπορικές επιτυχίες του Nolan οφείλεται στο Friday the 13th και τις συμφωνίες ανάμεσα σε WB και Paramount. Για δύο δεκαετίες, ο Nolan ήταν το χρυσό παιδί της Warner Bros, αφού το στούντιο υποστήριξε κάθε ταινία του από το Insomnia έως το Tenet. Το μακροχρόνιο ζευγάρι ακολούθησε χωριστούς δρόμους, τερματίζοντας μια από τις πιο γόνιμες δημιουργικές συνεργασίες στον σύγχρονο κινηματογράφο, αλλά θα μπορούσε να είχε τελειώσει νωρίτερα αν δεν ήταν ο Jason Voorhees.
Το Interstellar του Nolan ξεκίνησε τη ζωή του ως πιθανό όχημα για τον Steven Spielberg, ξεκινώντας για πρώτη φορά, ως σκέψη, στα μέσα της δεκαετίας του 2000. Την επόμενη χρονιά ο αδερφός του Nolan, Jonathan, προσλήφθηκε για να γράψει το σενάριο, και το έργο παρέμεινε στημένο στην Paramount μετά την επίσημη παρουσίαση της τριλογίας Dark Knight το 2012. Φυσικά, η Warner Bros ήθελε απεγνωσμένα συνεχιστεί η συνεργασία με τον Nolan, αλλά η Paramount είχε ορισμένους όρους και προϋποθέσεις που απαιτούσε να πληρούνται προτού μπορέσουν να συνεργαστούν. Για να κερδίσει ένα μερίδιο στο Interstellar, η Warner Bros έδωσε στην Paramount τα δικαιώματα που είχε για να συγχρηματοδοτήσει την επόμενη δόση στο franchise του Friday the 13th, καθώς και μια μελλοντική ταινία South Park.
Ως αποτέλεσμα, η Paramount διαχειρίστηκε τη διανομή στις Ηνωμένες Πολιτείες για το Interstellar, ενώ η Warner Bros ασχολήθηκε με τη διεθνή κυκλοφορία της ταινίας. Και οι δύο εταιρείες συμμετείχαν στα κέρδη αφού η ταινία απέσπασε 730 εκατομμύρια δολάρια στο παγκόσμιο box office και σημείωσε πέντε υποψηφιότητες για Όσκαρ, αλλά η τελευταία είχε σίγουρα το καλύτερο τέλος της συμφωνίας.
Η Warner Bros διατήρησε τη θέση της ως το στούντιο του Nolan, ενώ η Paramount δεν είχε πολλά να δείξει. Πόσες ταινίες Friday the 13th έχουν γυριστεί από τότε που τα στούντιο έκλεισαν τη συμφωνία; Καμία. Όσο για το South Park έχουμε δει περισσότερα video games παρά ταινίες.
Ο σταθερός 19ετής δεσμός μεταξύ της φιλμογραφίας του Nolan και της Warner Bros θα είχε σταματήσει επτά χρόνια νωρίτερα αν ο Voorhees δεν είχε κρεμαστεί μπροστά στην Paramount σαν τυράκι.