Ήταν το 1972 όταν ο Francis Ford Coppola θα άλλαζε για πάντα την ιστορία του κινηματογράφου με το Godfather. Από τότε όποια ταινία θέλει να προσεγγίσει την γκανγκστερική και μαφιόζικη θεματολογία έχει πάντα σαν σημείο αναφοράς την τριλογία του Νονού και όσο καλή και να είναι δεν υπάρχει περίπτωση να αποφύγει την ευθεία σύγκρισή της με αυτή.
Δες το αφιέρωμα που κάναμε για τα 50 χρόνια του Godfather.
Ο δαιμόνιος σκηνοθέτης, ο οποίος παραμένει ενεργός και παραγωγικότατος ακόμα και σήμερα στα 82 του χρόνια, κατάφερε ακόμα και να δείξει πώς γίνεται ένα σωστό sequel καταφέρνοντας με το Part II του Godfather να γυρίσει μια ακόμα καλύτερη ταινία από την πρώτη βάζοντας τόσο ψηλά τον πήχη που δε κατάφερε να τον περάσει με το φινάλε της τριλογίας.
Για τα 50 χρόνια από το πρώτο μέρος του Godfather, ο Coppola μίλησε στο Hollywood Insider. Τον ρώτησαν για τη σκηνή που ξεχωρίζει από την ταινία και η απάντησή του ίσως ξαφνιάσει τους περισσότερους φαν της τριλογίας μιας και δεν είναι κάποια βίαιη ή κάποια σκηνή προδοσίας και ίντριγκας.
Η αγαπημένη του σκηνή ήταν αυτή που ο Marlon Brando ως Vito Corleone παίζει με τον εγγονό του. Εκεί που έβαλε τις φλούδες πορτοκαλιού στο στόμα του, μιμούμενος κάποιο τρομακτικό τέρας, ήταν μια στιγμή αυτοσχεδιασμού για τον Marlon Brando. Επειδή ήταν εκτός σεναρίου, η παραγωγή ήθελε να κόψει ολόκληρη τη σκηνή στο τέλος όμως ευτυχώς σώθηκε και αυτή ήταν η τελευταία σκηνή που είδαμε ζωντανό τον Vito Corleone.
Μια σκηνή τόσο ανθρώπινη, εκτός σεναρίου και ταυτόχρονα τόσο ταιριαστή με το ύφος της ταινίας είναι από εκείνες που κάνουν τόσο μαγική την τέχνη του κινηματογράφου. Ως αυτοσχεδιασμός ενός μεγάλου ηθοποιού, ο ρόλος του Coppola ως σκηνοθέτη εκμηδενίστηκε και το γεγονός ότι αναγνώρισε αυτή τη σκηνή ως την αγαπημένη του δείχνει και τη σπουδαιότητά του σαν άνθρωπος.