Tο νέο διαφημιστικό για την προώθηση του τουρισμού στην Ισλανδία καταφέρνει με έξυπνο τρόπο να είναι στο πνεύμα της εποχής. Ναι η Ισλανδία γίνεται ο πιο «hot» τουριστικός προορισμός και την ίδια στιγμή τρολάρουν το metaverse.
Όλος ο κόσμος το τελευταίο διάστημα ασχολείται με την νέα εταιρική επωνυμία του Facebook σε meta. Ακόμη και οι Ισλανδοί είχαν αυτή την ιδέα, και μάλιστα τη χρησιμοποίησαν για το δικό τους εθνικό καλό, δηλαδή για να προωθήσουν τον τουρισμό τους.
Η παρουσίασή του metaverse από τον επικεφαλή της πλατφόρμας, δηλαδή τον ίδιο τον Zuckerberg άλλους τους εντυπωσίασε και άλλους τους προβλημάτισε. Όπως και να έχει όμως τράβηξε τα βλέμματα. Σίγουρα έπεσε και θύμα τρολαρίσματος πάντως.
Η κίνηση του Zuckerberg άνοιξε συζητήσεις για το πώς θα είναι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στο πολύ κοντινό μέλλον. Κι αυτό φυσικά είναι γόνιμο έδαφος για σάτιρα.
Αυτή η επικαιρότητα ήταν που έδωσε έμπνευση στους Ισλανδούς να δημιουργήσουν ένα βίντεο παρωδία για την προώθηση του τουριστικού τους προϊόντος.
Το λογοπαίγνιο Icelandverse σίγουρα είναι πετυχημένο και τραβάει την προσοχή. Μήπως τώρα θέλουμε να πάμε περισσότερο στον παγωμένο Βορρά; Μπορεί και ναι, ποιος ξέρει πως σκέφτεται ο καθένας;
Με πολύ δόση χιούμορ ο Ισλανδός Zack Mossbergsson μεταμορφώθηκε σαν τον Zuckerberg για να παρουσιάσει τις ομορφιές της Ισλανδίας.
Εμφανίζεται, λοιπόν, σαν άλλος Mr Facebook στο κούρεμα και με σήμα κατατεθέν το μαύρο μπλουζάκι, αλλά και στις αμήχανες κινήσεις ειδικά στους μορφασμούς. Πρέπει να το δεις γιατί είναι ένα μικρό αριστούργημα.