Το γεγονός ότι το Super Bowl αποτελεί με διαφορά το μεγαλύτερο εμπορικά τηλεοπτικό προϊον στον κόσμο, το ξέρεις ήδη. Ειδικά ο τηλεοπτικός χρόνος στο ημίχρονο του τελικού κοστίζει χρυσάφι.
Έτσι λοιπόν οι διαφημιζόμενοι δεν αφήνουν την ευκαιρία να πάει χαμένη και παρουσιάζουν σποτάκια που συνήθως μένουν στην μνήμη των τηλεθεατών για πολλά χρόνια.
Επομένως δεν μας κάνει εντύπωση το γεγονός ότι η Mercedes ανέθεσε στους αδελφούς Κοεν τη σκηνοθεσία του διαφημιστικού για τη Mercedes AMG GT Roadster. Και μην φανταστείς ότι γύρισαν ταινία, μιλάμε για ένα σποτ των 30 δευτερολέπτων.
Το διαφημιστικό με τον τίτλο «Easy Driver» είναι μια ωδή στα '60s, προφανώς, αφού κάνει ευθεία αναφορά στην κλασική ταινία «Easy Rider». Οι συνδέσεις όμως δεν σταματούν εδώ. Στο σποτ πρωταγωνιστεί ο Πίτερ Φόντα, όπως και στην ταινία, ενώ ακούγεται και το τραγούδι που κάνει την καρδιά κάθε γεροροκά εκεί έξω να σκιρτά, το «Born to be wild» από τους Steppenwolf, το οποίο –μάντεψε- ακουγόταν και αυτό στην ταινία.
Το σποτ θα προβληθεί στη διάρκεια της τέταρτης περιόδου και μέχρι τότε μπορούμε να δούμε την extended version του σποτ που έδωσε στη δημοσιότητα η ίδια η εταιρεία.