Τι θα ήμασταν χωρίς τη μουσική; Συναισθηματικά ανήμποροι σε μία ζωή αβάσταχτα βαρετή. Στις μεγάλες χαρές, στις συντριπτικές ήττες του χαμού, στα όμορφα, στα δύσκολα, στην πλήξη, σε όλο μας το είναι η μουσική βρίσκεται γύρω και μέσα μας. Οφείλουμε να σκύβουμε με σεβασμό το κεφάλι στους μεγάλους δημιουργούς διότι χωρίς εκείνους η ζωή μας δε θα ήταν η ίδια. Σκέψου μόνο πόσες φορές έχεις συνδυάσει ένα τραγούδι με μία συγκεκριμένη ανάμνηση. Είναι το soundtrack της ζωής σου και της μοναδικής στιγμής που βίωσες και τώρα βρίσκεται στο χρονοντούλαπο της ιστορίας.
Ο Μίμης Πλέσσας από τα ξημερώματα του Σαββάτου, λίγο πριν κλείσει τα 100 χρόνια ζωής, έγινε αστερόσκονη. Ένα τοτέμ για τον πολιτισμό της χώρας, ένας φάρος για την κουλτούρα μας, άφησε τη σπουδαία κληρονομιά στα δικά του παιδιά. Έχει γράψει μουσική για 104 ταινίες και 70 θεατρικές παραστάσεις, έχει διευθύνει με έργα του τις μεγαλύτερες ορχήστρες σε όλο τον κόσμο, ενώ συνθέσεις του έχουν ηχογραφηθεί στις ΗΠΑ, τη Μ. Βρετανία, τη Γαλλία, την Ολλανδία και την Ισπανία.
Την είδηση του θανάτου του την έκανε γνωστή η σύζυγός του, Λουκίλα Καρρέρ, μέσω των social media. Και ξαφνικά «Επεσε βαθεια σιωπή…»…..«Κι εσύ δεν θα’σαι πλαι μου Αστέρι της Ζωής μου……» ….θά εισαι πάντα μέσα μου και θα με προστατεύεις από εκεί ψηλά…..μέχρι να ανταμώσουμε και παλι Ψυχή μου. «Πέρασαν τόσα καλοκαίρια…βρεξαν τη στράτα μας φωτιές» σε αυτό το κοινό ταξίδι ΖΩΗΣ που έφτασε στο τέλος του μέχρι να ανταμώσουμε και να το ξανακάνουμε…. Ευγνώμων για όλα…. Σε ευχαριστώ για όλα…. Σε λατρεύω για πάντα…..Γιατί η Αγάπη δεν εχει ημερομηνία λήξης. Καλό ταξίδι Ψυχή μου …..Καλή μας Αντάμωση”, έγραψε χαρακτηριστικά.
Ο Μίμης Πλέσσας ήθελε νιάτα δίπλα του
Σύμφωνα με το Newsbomb.gr, ο Μίμης Πλέσσας θα είχε τα 100ά του γενέθλια στις 12 Οκτωβρίου. Με αφορμή αυτά είχε προγραμματιστεί και μια επετειακή συναυλία στο Ηρώδειο με τη συμμετοχή πλήθους καλλιτεχνών που ήθελαν με τον τρόπο αυτό να τιμήσουν τον γνωστό συνθέτη. Ενόψει αυτής της συναυλίας η συζυγός του είχε μιλήσει στην εφημερίδα Real εξηγώντας για ποιους λόγους ο σπουδαίος συνθέτης θεωρείτο αποδιοπομπαίος τράγος για τις δισκογραφικές εταιρείες.
Δήλωσε τότε χαρακτηριστικά πώς «ο Μίμης ήθελε νιάτα γύρω του. Αντλούσε και αντλεί από τους νέους. Ήθελε ο μέσος όρος ηλικίας να είναι προς τα κάτω, ακριβώς γιατί του άρεσαν οι φρέσκες ιδέες, οι φρέσκες ενορχηστρώσεις, η φρέσκια ματιά, η νεανική ματιά. Αγαπούσε και αγαπάει πάρα πολύ τους νέους και ήθελε να τους δίνει βήμα. Δεν είχε το σύμπλεγμα να κρατήσει το καλό τραγούδι για τη φίρμα και να δώσει ένα δεύτερο σε έναν νέο τραγουδιστή».
Καμία δισκογραφική δεν τον ήθελε
«Επιπλέον, επειδή δεν είχε συμβόλαιο, καμία δισκογραφική εταιρεία δεν ήθελε να γράψει για τα πρωτοκλασάτα της ονόματα, τα οποία μοιραία θα έγραφαν για όσους είχαν συμβόλαιο. Ο Πλέσσας δεν ήταν δικό τους παιδί, ήταν άναρχο πνεύμα και αποδιοπομπαίος τράγος για τις δισκογραφικές». «Δεν τους άφησαν να συνεργαστούν μαζί του, αυτό έγινε και με τον Στράτο Διονυσίου και με τον Σταμάτη Κόκκοτα. Στην Τζένη Βάνου, που δεν είχε ούτε εκείνη συμβόλαιο, έδινε τη μια επιτυχία μετά την άλλη, αλλά θάφτηκαν, το «Σε βλέπω στο ποτήρι μου» ή το «Χίλιες βραδιές». Η λαϊκή πλευρά της Τζένης Βάνου ανακαλύφθηκε μετά τον θάνατό της. Μέχρι τότε έτρεμαν μήπως «χτυπήσει» τα πρωτοκλασάτα ονόματα των δισκογραφικών που είχαν τα πρωτεία και δεν έπρεπε ξαφνικά να βγει η Βάνου και ο Πλέσσας πάνω από τους δικούς τους», είχε πει η σύζυγος του μουσικοσυνθέτη, Λουκίλα Καρρέρ – Πλέσσα.