Ο μουσικός θρίαμβος της Tina Turner είμαι αδιαμφισβήτητος για πάνω από μία γενιές. Όταν άλλωστε ξεκινά στην πορεία σου το 1958 και καταφέρνεις να κάνεις το ένα comeback πίσω από το άλλο, δεν είσαι μόνο μια επιτυχημένη καλλιτέχνις που κατάφερε να συμβαδίσει με τις αλλαγές των καιρών, αλλά αποδεικνύεις ένα βασικό κανόνα: εφόσον υπάρχει η φωνή και το ταλέντο δεν υπάρχει κάτι που να μην μπορείς να κάνεις στο πεντάγραμμο. Άλλωστε η δική μας γενιά την έζησε τραγουδώντας στο GoldenEye για την ομώνυμη ταινία James Bond με τον Pierce Brosnan και στα ντουέτα που βλέπαμε με τον Eros Ramazzotti. Υπήρχε όμως και μια άλλη πλευρά της, λιγότερο γνωστή. Εκείνη της υποκριτικής.
Η Tina Turner έμεινε πάντα πιστή στο τραγούδι, αλλά φρόντισε να αφήσει πίσω της έναν απίστευτο ρόλο ο οποίος σχολιάζεται μέχρι σήμερα και θα συνεχίζει να σχολιάζεται στο μεγάλο theme των action movies. Αυτόν της Aunty Entity στην τρίτη ταινία Mad Max με τον Mel Gibson. Το Beyond Bartertown.
Για όσους μεγάλωσαν με τα Mad Max και για όσους τα αγάπησαν μετέπειτα, η τρίτη ταινία δεν ήταν από εκείνες που κατάφεραν να χτίσουν την ίδια κορύφωση με τις 2 πρώτες. Ή τουλάχιστον έτσι μας είπαν οι κριτικοί ταινιών της εποχής. Πάντα διαφωνούσα με αυτό και συνεχίζω να πιστεύω πως η τρίτη ταινία Mad Max δεν ήταν απλά μια πολύ καλή ταινία, αλλά και ενδεχομένως να μην είχε καταφέρει να αποτυπωθεί στο κοινό αν δεν έπαιζε η Tina Turner. Μην το θεωρήσετε ως την καλή πράξη της ημέρας επειδή μας άφησε η 83χρονη τραγουδίστρια, Αλλά τολμώ να πω πως η Aunty να ήταν ενδεχομένως πολύ πιο καλογραμμένος χαρακτήρας από εκείνον του Humungus στη δεύτερη ταινία.
Αρχικά όλα όσα έχουν να κάνουν με αυτή την ταινία έχουν να κάνουν παράλληλα και με την Tina Turner. Στα γυρίσματα του 1985, η τραγουδίστρια απολαμβάνει ένα κορυφαίο comeback με νέους δίσκους και live εμφανίσεις. Δεν χρειάζεται να συστηθεί σε κανέναν γιατί όλοι την ξέρουν, ενώ στο παρουσιαστικό είναι ξεκάθαρα στα καλύτερά της – φάνηκε και στην ταινία όπου δεν χρειάστηκαν body double για καμία σκηνή. Ο ρόλος γράφτηκε για την Tina Turner. Για καμία άλλη. Ήταν μόνο η συγκεκριμένη που ήθελαν στο καστ και ανησυχούσαν μήπως δεν δεχτεί την πρόταση επειδή έπρεπε να ξυρίσει το κεφάλι της ώστε να κάτσει καλά η περούκα. Προφανώς και μια show woman σαν την Tina δεν είχε τέτοια προβλήματα.
Από εκεί και πέρα, ό,τι γνωρίζουμε είναι από δηλώσεις του George Miller. Η Turner Ολοκλήρωσε τα λόγια του χαρακτήρα της σε χρόνο ρεκόρ. Δεν ξεχνούσε, σπάνια χρειάστηκε να επέμβει ο οποιοσδήποτε για να την καθοδηγήσει και Μάλιστα έκανε και δικό της αυτοσχεδιασμό - στη σκηνή όπου πηδάει μόνη της μέσα στο κλουβί και φωνάζει ‘‘what is this?’’, έπρεπε απλά να σηκώσει το χέρι και να ζητήσει από όλους να σωπάσουν πριν πει την ατάκα. Η Aunty βασικά ήταν η Tina Turner. Το παρελθόν της δεν γίνεται γνωστό μέσα στην ταινία, παρά μόνο όταν σε κάποια φάση λέει στον Max ότι πριν την καταστροφή η ίδια ήταν ένα τίποτα. Όμως αν πραγματικά μπορούσαμε να φανταστούμε κάποιο πυρηνικό ολοκαύτωμα σε αυτό τον πλανήτη, πράγματι, ίσως το σενάριο που να ήθελε την Tina Turner ως βασίλισσα μιας αποικίας με επιζώντες όπου βασιλεύει ο νόμος αλλιώς το τσεκούρι, ταιριάζει στο theme της Tina. Ή τέλος πάντων, θα μπορούσε να ήταν βιντεοκλίπ της. Τελικά για όσους δεν το γνωρίζουν, το California Love των 2Pac και Dr. Dre, Είχε ως βασική έμπνευση την ταινία και κυρίως την φορεσιά της Tina Turner. Έτσι το αφήνεις το στίγμα σου.
Αν λοιπόν πρέπει να θυμάμαι κάτι από αυτή, προτιμώ αυτό το ρόλο. Άλλωστε η αδιαμφισβήτητη μουσική της κυριαρχία είναι κάτι που ανήκει σε όλο τον κόσμο, που μοιράστηκε τα τραγούδια της ξανά και ξανά με εκατομμύρια ανθρώπους. Όμως αυτός ο πολεμοχαρής χαρακτήρας στην πιο ανέλπιστη εμφάνιση για μια ταινία που τα κατάφερνε και δεν τα κατάφερνε, η Tina Turner έκανε την διαφορά. Προτιμώ να σκέφτομαι αυτό. Το απίθανο χαμόγελο της μέσα σε ένα από τα αυτοκίνητα του George Miller καλπάζοντας στην έρημο με τις στρατιές των αθλίων της.