Youtube Όταν οι Ρονάλντο, Ανρί και Φίγκο έπαιζαν την επιβίωσή τους κλειδωμένοι σ’ ένα κλουβί

Συμπληρώθηκαν 20 χρόνια από τη πιο μυθική διαφήμιση στην ιστορία του ποδοσφαίρου.

Αν θυμάσαι το Παγκόσμιο Κύπελλο του 2002, τότε σίγουρα θα θυμάσαι το εμβληματικό διαφημιστικό σποτ της Nike «Secret Tournament» αναφορικά με τη μεγάλη διοργάνωση που διεξήχθη στην Ιαπωνία και τη Νότια Κορέα. 24 από τους καλύτερους ποδοσφαιριστές του πλανήτη -συμπεριλαμβανομένων των Τιερί Ανρί, Ρονάλντο, Ρομπέρτο Κάρλος, Πολ Σκόουλς, Ροναλντίνιο και Λούις Φίγκο- χωρίστηκαν σε 8 ομάδες των 3 ατόμων. Διαιτητής ήταν ο θρύλος της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, Έρικ Καντονά, με τις 8 ομάδες να αγωνίζονται σ’ ένα κλουβί, σ’ ένα πλοίο, με έναν μόνο κανόνα: Όποιος σκοράρει πρώτος, κερδίζει.

Το soundtrack της διαφήμισης ήταν το «A Little Less Conversation», ένα κομμάτι που αποτέλεσε μία από τις μεγαλύτερες επιτυχίες του 2002. Έφτασε στο Νο 1 σε διάφορα charts του πλανήτη και όλα τα χρωστάει στο Μουντιάλ και την Nike.

Ποιες ήταν οι ομάδες της Nike στο Secret Tournament:

Triple Espresso: Henry, Totti, Nakata

The Onetouchables: Vieira, Van Nistelrooy, Scholes

Toros Locos: Ljungberg, Saviola, Enrique

Cerberus: Davids, Thuram, Wiltord

Os Tornados: Figo, Carlos, Ronaldo

Funk Seoul Brothers: Denilson, Ronaldinho, Ki-hyeon

Tutto Bene: Cannavaro, Rosicky, Ferdinand

Equipo Del Fuego: Lopez, Mendieta, Crespo

Ποια ομάδα κέρδισε το τουρνουά;

Οι Triple Espresso (Henry, Totti, Nakata) διέλυσαν τους Cerberus (Davids, Thuram, Wiltord) στους ημιτελικούς και αγωνίστηκαν σ’ έναν απολαυστικό τελικό απέναντι τους Os Tornados (Figo, Roberto Carlos, Ronaldo), οι οποίοι απέκλεισαν τους Equipo Del Fuego (Lopez, Mendieta, Crespo) στον προηγούμενο γύρο.

Influencer κατηγορεί τον LeBron James για φλερτ και τρώει τάπα από το διαδίκτυο

Στο τέλος νικητές αναδείχτηκαν οι Triple Espresso με χρυσό σκόρερ τον Henry.

Όπως και να ‘χει, καμία ποδοσφαιρική διαφήμιση δεν έχει πλησιάσει ποτέ εκείνη της Nike.



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved