Μέσω αυτής της σημαντικής συνεργασίας, η Nestlé απέκτησε τα μόνιμα δικαιώματα για τη διάθεση των καταναλωτικών συσκευασμένων προϊόντων Starbucks®, τα οποία βρίσκονται εκτός των καταστημάτων . Με ένα πολύ δυνατό ξεκίνημα τον προηγούμενο Σεπτέμβριο με το λανσάρισμα της μάρκας στο supermarket σε τρεις διαφορετικές κατηγορίες καφέ, η μάρκα υπόσχεται να προσφέρει και στους καταναλωτές καφέ φίλτρου μια μοναδική γευστική εμπειρία. Όλα τα προϊόντα ανταποκρίνονται στο προφίλ γεύσης Starbucks® που ο κόσμος γνωρίζει και αγαπά και βασίζονται στα τρία προφίλ καβουρδίσματος για τα οποία η μάρκα διακρίνεται. Η νέα σειρά καφέ φίλτρου Starbucks® που δημιουργήθηκε διατίθεται σε σούπερ μάρκετ και σε μεγάλες διαδικτυακές πλατφόρμες, προσφέροντας στους γνώστες του καλού καφέ τη δυνατότητα να απολαύσουν από το σπίτι τον μοναδικό καφέ Starbucks®! Οι τρεις νέες επιλογές καφέ φίλτρου υπόσχονται να ικανοποιήσουν και τους πιο απαιτητικούς καταναλωτές:
- Starbucks® Veranda Blend- Ήπιου καβουρδίσματος. Ήπιος με ντελικάτες νότες από απαλό κακάο και ελαφρώς καβουρδισμένους ξηρούς καρπούς.·
- Starbucks® House Blend- Ισορροπημένου καβουρδίσματος.Άρωμα, σώμα και γεύση σε ισορροπία με νότες ξηρών καρπών και σοκολάτας που αναδεικνύονται μέσα από το καβούρδισμα.
- Starbucks® Pike Place®- Ισορροπημένου καβουρδίσματος.Ολοκληρωμένος με πλούσιες νότες καραμέλας βουτύρου και καβουρδισμένων ξηρών καρπών που ισορροπούν την απαλή του γεύση.
Έχοντας ως στόχο την καινοτομία στα προϊόντα καφέ, η Nestlé προσφέρει ποικιλία, ποιότητα και περισσότερες λύσεις, ενώ επιταχύνει την ανάπτυξη και σε νέες αγορές και κανάλια λιανικής πώλησης.