Pernod Ricard Hellas: Πολλαπλές διακρίσεις  για το whisky portfolio της εταιρείας

Κυριάρχησε στα Ermis Awards, στα Influencer και στα Social Media Awards για τις συνεργασίες του Chivas Regal & του Jameson Black Barrel.

Η Pernod Ricard Hellas κυριάρχησε στα φετινά Ermis Awards, στα Social Media και στα Influencer Awards, αφού απέσπασε συνολικά 15 βραβεία! Οι στρατηγικές συνεργασίες του Chivas & του Jameson, δύο σημαντικών brands του whisky portfolio της εταιρείας, με τη Μαρίνα Σάττι και τον Χριστόφορο Παπακαλιάτη αντίστοιχα, ήταν καθοριστικές καθώς αναγνωρίστηκαν για τη δημιουργικότητα, την αυθεντικότητα και την απόλυτη ανάδειξη των αξιών της κάθε μάρκας ξεχωριστά.

H συνεργασία με τον Χριστόφορο Παπακαλιάτη και το Jameson Black Barrel βάζει στο επίκεντρο τη μοναδική υπογραφή, το στοιχείο που κάνει κάθε καλλιτέχνη να ξεχωρίσει. Πρόκειται για τη δύναμη που δίνει ζωή στις ιστορίες, που ενώνει συναισθήματα, όπως κάθε σταγόνα του Jameson Black Barrel «μιλά» στην καρδιά των ανθρώπων που αγαπούν το αυθεντικό whiskey.

Η καμπάνια αναπτύχθηκε σε δύο περιόδους, κατά τις οποίες αναδείχθηκαν διαφορετικές πτυχές της τέχνης, η έμπνευση, ο πειραματισμός, η επιλογή των σωστών συστατικών, η μουσική, όλα αυτά τα συστατικά που δημιουργούν ένα ποιοτικό whiskey και μια δυνατή ιστορία.

Η Pernod Ricard Hellas, για τη συνεργασία του Jameson Black Barrel με τον Χριστόφορο Παπακαλιάτη απέσπασε τα παρακάτω:

Ermis Awards:

1 x Silver | Production – Παραγωγή διαφημιστικών ταινιών

Influencer Awards:

  • 1 x Platinum | Best Brand Storytelling by an Influencer
  • 1 x Gold| Best Brand Storytelling by an Influencer
  • 1 x Gold | Best Influencer Marketing for Sales
  • 1 x Gold | Most Creative Campaign with Influencers
  • 1 x Gold | Most Innovative Campaign with Influencers

Social Media Awards:

  • 1 x Bronze | Best Use of Storytelling & Long Form Branded content

Η συνεργασία με τη Μαρίνα Σάττι ενσαρκώνει απόλυτα τη δέσμευση του Chivas να υποστηρίζει σύγχρονους δημιουργούς – τους "hustlers" – που γνωρίζουν πως η πορεία προς την επιτυχία είναι ομαδική.

Η καμπάνια "I Rise, We Rise" του Chivas Regal είναι μια παγκόσμια καμπάνια από την Pernod Ricard που μιλάει για τη δύναμη της συλλογικότητας και τη σημασία της συνεργασίας. Στην Ελλάδα το μήνυμα της καμπάνιας πήρε μορφή μέσα από τη συνεργασία του Chivas με τη Μαρίνα Σάττι, η οποία με το χαρακτηριστικό της πάθος και τη συνεργασία με την ομάδα της, γίνεται η φωνή μιας γενιάς που πιστεύει στη δύναμη του «μαζί».

Τα βραβεία που απέσπασε το Chivas Regal χάρη σε αυτή τη συνεργασία είναι τα εξής:

Influencer Marketing Awards 2024:

  • 1 x Silver | Best Adaptation for Influencer Marketing
  • 1 x Bronze | Best in Food & Beverages

 

Influencer Marketing Awards 2025:

  • 1 x Silver | Best in Food & Beverages
  • 1 x Bronze | Best Influencer Marketing for Brand Engagement
  • 1 x Bronze | Best Adaptation for Influencer Marketing

Social Media Awards 2024:

  • 1 x Silver | Best Use of Video Reach Campaign
  • 1 x Silver |Best Social Media Strategy for Brand Awareness
  • 1 x Bronze |Bronze Best in Food & Beverage1 x Silver |Bronze Best Use of Branded Content for Creators

Η επιτυχία αυτών των καμπανιών υπογραμμίζει τη δέσμευση της Pernod Ricard Hellas στη δημιουργία ουσιαστικών συνεργασιών που αναδεικνύουν τόσο τα brands όσο και τους καλλιτέχνες που συμμετέχουν.

 

 



©2016-2025 Ratpack.gr - All rights reserved