Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που κάνεις με το που ξυπνήσεις; Θα σκρολάρεις στα social media και θα τσεκάρεις τα email σου. Μετά θα δουλέψεις μπροστά από την οθόνη ενός υπολογιστή και μετά θα ξεκουραστείς στο σπίτι χαζεύοντας μπροστά από άλλη μία οθόνη και φυσικά λίγο πριν κοιμηθείς θα κάνεις ένα τελευταίο σκρολάρισμα στα social media. Περνάς περίπου ολόκληρη τη μέρα σου online, αλλά έχεις σκεφτεί ποτέ πόσο χρόνο ξοδεύεις σε επιμέρους online δραστηριότητες μακροχρόνια; Μια εταιρεία παροχής ίντερνετ στην Αγγλία το σκέφτηκε κι έκατσε να το μετρήσει.
Η έρευνα διεξήχθη από την Onepoll για την Truespeed και τα αποτελέσματα είναι πολύ διαφωτιστικά για τις συνήθειες των Άγγλων όταν βρίσκονται online. To δείγμα που κλήθηκε να απαντήσει ήταν 2000 ενήλικες με τους 1500 να υποστηρίζουν ότι το ίντερνετ είναι βασικό κομμάτι της καθημερινότητας τους και τους 1000 από αυτούς να δηλώνουν ότι δεν μπορούν να ζήσουν χωρίς ίντερνετ.
Το 38% των Άγγλων είναι online από τις 8 το πρωί με το 20% να αφήνει το κινητό του μετά τις 11 το βράδυ. Το κινητό είναι και η πιο δημοφιλής συσκευή για σερφάρισμα με 65% με το laptop να ακολουθεί με 55%. Με το 60% των Άγγλων να χρησιμοποιεί το e banking για τις τραπεζικές του υποχρεώσεις, αποδεικνύεται η πιο αγαπημένη ευκολία που έχει φέρει το ίντερνετ στην καθημερινότητα των πολιτών κάνοντας την πολύωρη αναμονή στις ουρές μια κακή ανάμνηση.
Άρα το ίντερνετ δεν μας τρώει μόνο από τον ελεύθερο χρόνο, αλλά τον δημιουργεί κιόλας. Ελεύθερος χρόνος που γεμίζει με κάθε είδους δραστηριότητα οι οποίες σε μακροπρόθεσμο πλάνο μας τρώνε πολλά χρόνια από τη ζωή μας. Πιο αναλυτικά ένας μέσος Άγγλος θα περάσει 4 χρόνια και δύο μήνες βλέποντας online ταινίες και σειρές, θα περάσει 3 χρόνια σε επαγγελματικές βιντεοκλήσεις, άλλα τρία χρόνια σε dating apps, 2,5 χρόνια βλέποντας βίντεο στο YouTube, 2 χρόνια και 9 μήνες στα social media και 3 χρόνια ακούγοντας μουσική.