To Elden Ring έχει πάρει ήδη την πρώτη θέση για το παιχνίδι της χρονιάς για το 2022. Οι επικριτές του το σκέφτονται. Είναι ο τίτλος για τον οποίο μιλάει ολόκληρη η gaming κοινότητα και που όλοι θέλουν να παίξουν. Η διαφημιστική εκστρατεία ακούγεται σαν να είναι το The Legend of Zelda: Breath of the Wild και γι’ αυτό κατέληξε να είναι τόσο αγαπημένο που έγινε ένα από τα βιντεοπαιχνίδια με τις μεγαλύτερες πωλήσεις όλων των εποχών. Το Elden Ring, ωστόσο, δεν θα επιτύχει ποτέ αυτή τη φάση - το παιχνίδι είναι πολύ εξαντλητικό για να αρέσει σε κάθε παίκτη.
Η FromSoftware, η εταιρία πίσω από το Elden Ring, είναι υπεύθυνη για τα πιο διαβόητα δύσκολα παιχνίδια, συγκεκριμένα το franchise Dark Souls. Έχουν σχεδιαστεί για να προκαλούν τον παίκτη με συνεχή θάνατο, κάτι για το οποίο -ως άνθρωπος με περιορισμένο χρόνο - δεν με ενδιαφέρει πολύ.
Θα αλλάξει ο πόλεμος τον τρόπο που βλέπουμε τα war games;
Αλλά ήθελα να δοκιμάσω το Elden Ring για μερικούς λόγους. Πρώτον, η FromSoftware αντιμετώπισε προηγουμένως τις ανησυχίες της για τους βαθμούς δυσκολίας, σημειώνοντας ότι ενώ δεν θα υπήρχαν επίπεδα δυσκολίας (χωρίς εύκολη λειτουργία!), ο ανοιχτός κόσμος του παιχνιδιού δεν θα ήταν τόσο δύσκολος, επειδή θα μπορούσατε απλά να αποφύγετε μια μάχη μέχρι να είστε έτοιμοι. Δεύτερον, μου κέντρισε το ενδιαφέρον το περιβάλλον του Elden Ring, το οποίο ο δημιουργός Hidetaka Miyazaki έχτισε μαζί με τον George R. R. Martin.
Μετά πέθανα πέντε φορές σε 30 λεπτά και τα παράτησα. η απογοήτευση απέρριψε εντελώς κάθε διασκέδαση που έπρεπε να έχει το παιχνίδι. Το Elden Ring απλά δεν είναι για μένα — αλλά θα ήθελα να ήταν.
Οι απόψεις όμως και πάλι διίστανται. Κάποιοι υποστηρίζουν πως το να είναι το παιχνίδι πολύ δύσκολο τους κάνει να το παίζουν περισσότερο και να κολλάνε μαζί του.