Έχω και C4 Cactus. Πάμε μια βόλτα;

Το νέο Citroen C4 Cactus έχει το μοναδικό χάρισμα, να κάνει ακόμα και τη μεγαλύτερη διαδρομή να μοιάζει με μια απολαυστική βόλτα.

Υπάρχουν φίλοι που είναι ιδανικοί για άραγμα στο σπίτι, μπάλα και πίτσα. Υπάρχουν άλλοι που είναι φτιαγμένοι για έξοδο μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες, κλαμπ, διασκέδαση και «ωραίες παρέες». Υπάρχει εκείνος ο πολύτιμος φίλος, που είναι «μανούλα» στα συναισθηματικά θέματα και τον συναντάς όποτε περνάς ερωτική απογοήτευση ή έχεις τσακωθεί με τη δικιά σου, για να σε παρηγορήσει. Και υπάρχει κι ο φίλος ο adventure, ο «εκδρομικός», που δεν λογαριάζει χιλιόμετρα και οδήγηση όταν έχει την ευκαιρία για μια γρήγορη απόδραση.

Όταν λοιπόν ο φίλος σου ο «εκδρομικός», ο Πάνος, σου λέει «φύγαμε εκδρομή Σαββατοκύριακο;», δεν το σκέφτεσαι δεύτερη φορά. Απλά βάζεις πέντε πράγματα σε έναν σάκο και είσαι έτοιμος σε 15 λεπτά. Δεν χρειάζεται καν να ρωτήσεις «πού πάμε;» -κάπου ωραία θα πάμε, αυτό είναι σίγουρο. Κι όταν σκάει κάτω από το σπίτι σου με το νέο Citroen C4 Cactus, καταλαβαίνεις ότι όχι μόνο θα πας κάπου ωραία, αλλά θα πας και με τον πιο ωραίο τρόπο.

Πριν μπεις στο C4 Cactus, κάνεις πρώτα μια αναγνωριστική βόλτα γύρω του. Επανασχεδιασμένη μπροστινή μάσκα, μάσκα εισαγωγής αέρα με χρωμιωμένο περίβλημα, εντυπωσιακά φώτα LED τόσο μπροστά όσο και πίσω, Airbump στα πλάγια που προστατεύουν από γρατζουνιές και μικροατυχήματα, μιλάμε για μια ομορφιά. Αλλά οι πραγματικές «ομορφιές» έρχονται όταν κάθεσαι στο κάθισμα: Τα φαρδιά αναπαυτικά καθίσματα Advanced Comfort «αγκαλιάζουν» το σώμα και εξασφαλίζουν ξεκούραση και χαλάρωση, όσες ώρες και να διαρκέσει το ταξίδι.

 

1

 

«Φύγαμε για Πήλιο», δίνει το σύνθημα ο Πάνος, που πήρε πριν λίγες μέρες το νέο Citroen Cactus C4 και δεν έβλεπε την ώρα να το βγάλει στην Εθνική και να το αφήσει να «καλπάσει». Ωραίο το C4 Cactus εξωτερικά, πολύ άνετα τα καθίσματα, αλλά στο δρόμο τι λέει άραγε; Τελικά, λέει τα καλύτερα, διότι όπως μου εξηγεί ο περιχαρής Πάνος «φίλε μου, βλέπεις σε παγκόσμια πρώτη την ανάρτηση Progressive Hydraulic Cushions. Δηλαδή ένα καινοτόμο σύστημα ανάρτησης με Υδραυλικά Προοδευτικά Στοπ που προσφέρει κορυφαία άνεση κατά την οδήγηση. Απορροφά τους κραδασμούς και τις ανωμαλίες στην επιφάνεια του οδοστρώματος και προσφέρει ασύγκριτη άνεση και αίσθηση απόλυτου ελέγχου κατά την οδήγηση». Σε απλά ελληνικά Πάνο φίλε μου, είτε λακκούβα βρει το C4 Cactus στο δρόμο, είτε σαμαράκι, είτε κάθε είδους κακοτεχνία (όχι σπάνιο στους ελληνικούς δρόμους), δεν καταλαβαίνει τίποτα.

2

 

Φτάνοντας στο Βόλο και λίγο πριν πάρουμε την ανηφόρα για το Πήλιο, είχα εμπεδώσει ένα σωρό τεχνικά χαρίσματα του C4 Cactus: Είχα μάθει για το Citroen Connect Navigation, για το Σύστημα Αυτόματου Φρεναρίσματος, για το Σύστημα Προειδοποίησης Ακούσιας Αλλαγής Λωρίδας (AFIL), για το Driver Attention Alert, για την ανίχνευση ορίου ταχύτητας (Traffic Sign Recoginition), το σύστημα επόπτευσης τυφλού σημείου, το σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος και το σύστημα εισόδου και εκκίνησης κινητήρα χωρίς κλειδί. Είχα μάθει με άλλα λόγια πολλά και σημαντικά πράγματα, ιδιαίτερα χρήσιμα, που έκαναν το ταξίδι να κυλήσει ευχάριστα κι έκαναν επίσης το μάτι του Πάνου να γυαλίζει από ενθουσιασμό, κυρίως όμως έμαθα κάτι πολύ σημαντικό: Ότι το να ταξιδεύεις με το νέο Citroen C4 Cactus, είναι μια εμπειρία μοναδική, διότι κάνει ακόμα και το μακρινό ταξίδι να μοιάζει με μια ευχάριστη βόλτα. «Μια ερώτηση Πάνο, πριν ανηφορίσουμε: είναι και η τιμή του ανηφορική;» Ο Πάνος χαμογέλασε βλέποντας μπροστά του την πρώτη «καλή» στροφή και είπε: «Από 14.850 και πέντε χρόνια εγγύηση, μόνο ανηφόρα δεν το λες. Και τώρα κάνε ησυχία και απόλαυσε πόσο ωραία καταπίνει τις στροφές…».

 

Έχω και Cactus. Πάμε μια βόλτα;


©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved