Θυμάμαι ότι ο μόνος λόγος που είχα δει το «Italian Job» ήταν τα Mini Cooper. Ναι, έχω λατρεία με το συγκεκριμένο αμάξι, ειδικά με τη vintage έκδοση. Αυτό που μου είχε προκαλέσει μεγάλη εντύπωση σε εκείνο το έργο ήταν «πώς διάολο τα πήγαιναν έτσι;». Σκέψου δηλαδή να το πήγαινες έτσι στην Ακαδημίας; Τι θα άκουγες, ε; «Κοίτα ένα μαλάκα που επειδή έχει Mini Cooper νομίζει θα μας γαμήσει κιόλας». Πού να πάρεις δηλαδή και την νέα έκδοση πάνω στην οποία εργάζεται η Mini John Cooper και ετοιμάζεται να βγάλει το συγκεκριμένο αμάξι σε GP version.
Πρόκειται για ένα μοντέλο ευρύτερο από το κανονικό, το οποίο διαθέτει μπροστινή ποδιά, πλαϊνές «φούστες» και άλλα πρόσθετα από ίνες άνθρακα για τη μείωση του βάρους. Η περαιτέρω μείωση του όγκου προέρχεται από την αφαίρεση των πίσω καθισμάτων, με αποτέλεσμα να δημιουργείται ένα πιο ευρύχωρο εσωτερικό συνδυάζει και εικαστικά την μηχανικά δομημένη «γκαζιάρικη» έκδοση αυτού του μοντέλου.
Δόμηση που σου δίνει τη βεβαιότητα πως δεν πρόκειται για ένα «κοινό θνητό» Mini Cooper, συμπεριλαμβανομένου του κυλίνδρου ροδών, τους τροχούς 19-ιντσών Racetrack, το half-Union Jack σε κάθε ένα από τα πίσω φώτα και το «0059’ στις πλευρές, αναφέροντας το 1959 όπου το Mini Cooper κατασκευάστηκε.
Πάρτο αν το γουστάρεις. Το θέμα είναι αν «σηκώνεις» τα οικονομικής φύσεως κυβικά του. Και αν μπορείς να «δαμάσεις» τα άλογά του.