Να «ζεστάνεις» το αμάξι τις κρύες ημέρες του χειμώνα;

Μήπως είναι ένας μύθος που ξέμεινε από τα παλιά;

Mπορεί στην Ελλάδα να μην έχουμε αυτό που λέμε κρύους χειμώνες, όμως όπως και να ‘χει έχουμε κάποιες λίγες άλλα κρύες ημέρες. Ένα από τα βασικά ερωτήματα που προκύπτουν, όταν έχει τόσο κρύο είναι το εξής ένα: Το αμάξι χρειάζεται ζέσταμα;

Ας πάρουμε το σκηνικό από την αρχή: Ξυπνάς και έξω είναι πολύ χαμηλή η θερμοκρασία, πας στο αμάξι σου και τι κάνεις; Παρά την κοινή πεποίθηση, το αυτοκίνητό σου δεν χρειάζεται να το ζεσταίνεις τα κρύα πρωινά, ειδικά αν κατασκευάστηκε μετά το 1980, σύμφωνα με τη «Firestone Complete Auto Care».

Πριν από το 1980, τα περισσότερα αυτοκίνητα είχαν καρμπιρατέρ, ένα εξάρτημα αυτοκινήτου που ρυθμίζει το μείγμα αέρα-καυσίμου σε έναν κινητήρα. Στις χαμηλές θερμοκρασίες, τα καρμπιρατέρ δεν μπορούσαν να εξατμίσουν όλη τη βενζίνη που άφηναν στον κινητήρα, έτσι μερική από αυτήν θα έμενε πίσω ως υγρό αντί να καίγεται κατά την καύση, σύμφωνα με τη Firestone.

Πώς να διαλέξεις τα κατάλληλα γάντια για το βαρύ κρύο

 

 

Τι ισχύει για τα καινούργια αυτοκίνητα

Τα περισσότερα αυτοκίνητα που πωλούνται είναι κατάλληλα εξοπλισμένα για να μπορέσουν να ανταποκριθούν σε κάθε θερμοκρασία. Συνεπώς, δεν χρειάζεται παρατεταμένη προθέρμανση. Τα σύγχρονα αυτοκίνητα είναι σχεδιασμένα να λειτουργούν σωστά σχεδόν αμέσως μετά την εκκίνηση.Το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να ξεκινήσεις να οδηγείς απαλά μόλις ο κινητήρας λειτουργήσει σταθερά για λίγα δευτερόλεπτα. Η οδήγηση σε χαμηλές στροφές ζεσταίνει τον κινητήρα πιο γρήγορα και πιο αποτελεσματικά από το να αφήνεις το αυτοκίνητο ακίνητο. Μόνο αν το αυτοκίνητό σου είναι παλιότερης τεχνολογίας, ίσως χρειαστεί μερικά λεπτά προθέρμανσης για να φτάσει ο κινητήρας στην ιδανική θερμοκρασία λειτουργίας. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες.

5 tips για να φροντίσεις το δέρμα σου -σωστά- τον χειμώνα

Επίσης, υπάρχουν οφέλη από την αποφυγή παρατεταμένης προθέρμανσης:

Οικονομία καυσίμου: Η προθέρμανση σε κατάσταση ακινησίας καταναλώνει καύσιμο χωρίς λόγο.

Περιβάλλον: Η παρατεταμένη λειτουργία του κινητήρα αυξάνει τις εκπομπές καυσαερίων.

Φθορά κινητήρα: Η μηχανή μπορεί να φθείρεται πιο γρήγορα αν παραμένει κρύα για πολλή ώρα.

 

 



©2016-2025 Ratpack.gr - All rights reserved