Assosiated Press Ο φόβος του Verstappen αποδεικνύει ότι το ενδιαφέρον επέστρεψε στη Formula 1

Αφού είμαστε σε καθεστώς F1 Summer Shutdown ας κάνουμε μια μικρή αποτίμηση της μισής σεζόν.

Τι και αν η αλλαγή κανονισμών λειτουργούσε προς όφελος της Red Bull Racing και του Max Verstappen, στις τελευταίες στροφές του φετινού πρωταθλήματος της Formula 1 παρατηρείται μια τεράστια αλλαγή που έχει φέρει ξανά το ενδιαφέρον στα κυριακάτικα Grand Prix.

Πριν λίγες μέρες ο Lewis Hamilton θα δήλωνε πως «το δεύτερο μισό της σεζόν θα είναι κόλαση» και ίσως να μην έχει άδικο, βλέποντας τις McLaren και Ferrari να αντεπιτίθενται, τη Mercedes να ανεβάζει εξίσου στροφές, την ώρα που η Red Bull χάνει ολοένα και παραπάνω έδαφος σε αυτό που έμοιαζε στην αρχή της σεζόν ως άλλος ένας περίπατος μέχρι (και) τον φετινό τίτλο.

 

 

Ο Verstappen μπορεί να ξεκίνησε τη σεζόν με 7 νίκες σε 14 αγώνες και να έχει ακόμα την πρωτοπορία στο πρωτάθλημα των οδηγών (277 πόντους έναντι στους 199 του Lando Norris) ωστόσο με 10 αγώνες ακόμα να απομένουν για το φινάλε και το κακό «φεγγάρι» της ομάδας του, ποιος μπορεί να υποστηρίξει ότι και αυτός ο τίτλος του ανήκει;

Με τη φόρα μάλιστα που έχουν πάρει τελευταία οι Piastri – Norris, όπως επίσης και ο Hamilton (2 νίκες στα τελευταία 3 Grand Prix) μπορούμε να πούμε και επίσημα ότι οι «μηχανοκίνητες» Κυριακές μας έχουν αποκτήσει ξανά τη χαμένη τους αίγλη.

Πάντως υπάρχει πιο αντιπαθητικός τύπος από τον Verstappen και λέγεται Russell.

Ο Verstappen εκνευρίζεται και υπάρχει λόγος

Δεν είναι απλό πράγμα στο ξεκίνημα της σεζόν να κυριαρχείς, να νιώθεις ότι έχεις κατακτήσει το πρωτάθλημα από τους 10 πρώτους αγώνες αλλά στην πορεία να βλέπεις τους ανταγωνιστές σου να αντεπιτίθενται, την ίδια ώρα που το δικό σου μονοθέσιο μοιάζει σαν να μένει από «καύσιμα».

 

 

«Δεν είμαστε πλέον το πιο γρήγορο μονοθέσιο της Formula 1, οπότε τα πράγματα είναι δύσκολα πλέον για εμάς» δήλωσε ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής, αποδεικνύοντας παράλληλα ότι πέρα από το άγχος του, τα «θέματα» που έχει στα ενδότερα της Red Bull Racing είναι μεγαλύτερα από εκείνα της πίστας.

Ο Verstappen δεν χάνει ευκαιρία να εκδηλώνει την έντονη δυσαρέσκεια και τον εκνευρισμό του σε βάρος των τακτικών της ομάδας του, γεγονός που έχει οδηγήσει σε εντάξεις κατά τη διάρκεια των αγώνων και από εκεί σε λάθη και άπειρους τσακωμούς.

Και μέσα σε όλα έρχεται και σπαστικός πατέρας του για να τα κάνει όλα χειρότερα.

Όποιος ξέρει τον Verstappen γνωρίζει καλά πως δεν αποτελεί περίπτωση Lance Stroll -δηλαδή να είναι στην F1 με μέσο- ούτε και τίθεται θέμα αξίας του σε σχέση με την ισχύ του αυτοκινήτου (από τα χρόνια που δεν κυριαρχούσε η Red Bull είχε δείξει τι μπορεί να κάνει αν αποφεύγει τα λάθη σε κρίσιμα σημεία) ωστόσο αυτή τη στιγμή νιώθει ξεκάθαρα πως οι νέοι και ενθουσιώδεις Lando Norris και Oscar Piastri της McLaren έρχονται φουριόζοι, ενώ σίγουρα δεν του αρέσει να βλέπει τον Hamilton να νιώθει μετά από καιρό άνετα στο μονοθέσιό του.

 

 

Γενικώς, το 2024 έχει αποδειχθεί μια εξαιρετικά συναρπαστική σεζόν για την Formula 1, με 7 διαφορετικούς πιλότους να έχουν βρεθεί στο κορυφαίο σκαλί του βάθρου και κανέναν να μην ξέρει τι μέλλει γενέσθαι από το επόμενο Grand Prix (Ολλανδία), το πρώτο μετά το καλοκαιρινό break.

Σαφώς και ο Verstappen θα θέλει να κάνει μια κούρσα-δήλωση μέσα στην πίστα της πατρίδας του, όμως με τη φόρα που έχει πάρει η McLaren τα πάντα είναι ανοιχτά. Την ίδια ώρα ο Charles LeClerc ξέρει πως είναι η τελευταία του ευκαιρία να διεκδικήσει κάτι καλό μέχρι να μετακομίσει ο Hamilton στη Ferrari το 2025, επομένως έχει μια do or die αποστολή, ενώ δεν πρέπει να ξεχνάμε πως όταν η Mercedes είναι σε καλή κατάσταση, κανείς δεν μπορεί να ησυχάζει.

Το αυθεντικό «Decision» ήταν του Νίκι Λάουντα στην ΜακΛάρεν

Κάπως έτσι, το Grand Prix της Ολλανδίας (23-25 Αυγούστου) συγκεντρώνει ίσως το μεγαλύτερο ενδιαφέρον όλων μέχρι σήμερα, αλλά αυτό είναι κάτι που δεν μας πειράζει καθόλου. Και ο λόγος είναι απλός: Το ενδιαφέρον επέστρεψε και επίσημα στα κυριακάτικα Grand Prix. Και έχουμε πολύ καιρό να νιώσουμε αυτό το συναίσθημα, κυρίως από εκείνη τη ριμάδα ημέρα.

 

 



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved