Δεν αποτελεί υπερβολή ότι αρκετοί έχουμε συνδυάσει την μορφή του Audi με εκείνη του ΤΤ. Σαφώς και οι περισσότεροι γνωρίζουν την μάρκα από το Α3 ή οι πιο γκαζιάρηδες εκείνη του Audi Quattro ή του R8, ωστόσο, στα μάτια μας ποτέ και κανένα άλλο δεν θα αγγίξει την «αλητεία» και την σπιρτάδα της σειράς ΤΤ. Αυτή που λατρέψαμε σε κάθε βόλτα μας, καθημερινά, ή ακόμα και σε ταινίες.
Καλή ώρα στο Mission Impossible II.
Το πλέον σπορ μοντέλο της Audi, λοιπόν, κάπου εδώ δίνει τίτλους τέλους καθώς δεν θα ξαναπαραδοθεί ποτέ ξανά κάποιο άλλο μοντέλο στο αγοραστικό κοινό.
Η Audi Germany μάλιστα αποχαιρέτησε το ΤΤ στο Instagram, γράφοντας «μετά από 25 χρόνια, το τελευταίο TT Coupe βγήκε από τη γραμμή συναρμολόγησης στο Györ της Ουγγαρίας».
Για την ιστορία, το Audi TΤ, το οποίο πήρε το όνομά του από την αγωνιστική παράδοση της προπατορικής NSU στο Tourist Troph (TT) του αγώνα του Isle of Man, δεν ήταν ένα μοντέλο της σειράς, αλλά θεσμός. Ίσως μαζί με την Mazda RX-5, την Mercedes SLK και την BMW Z4, ένα από τα πρωταγωνιστικά σπορ αμάξια της τελευταίας 20ετίας, με 662.762 πωλήσεις από το 1998 όταν και πρωτοκυκλοφόρησε στην αγορά.
Με την γλώσσα των αριθμών, το TTS, απέδιδε 272 ίππους στις 6000 στροφές/λεπτό, ενώ χρειαζόταν μόλις 5.2 δευτερόλεπτα για να κάνει το 0-100 χλμ/ωρα. Όσο για την τελική του ταχύτητα αυτή περιοριζόταν, λόγω κόφτη στα 252 χλμ/ώρα.
Από το 1998 μέχρι σήμερα ακολούθησε μια σειρά από επετειακές εκδόσεις, οι οποίες θα μας θυμίζουν πάντα το αμάξι που συνδέσαμε περισσότερο από ποτέ με το Audi. Ακόμα και αν δεν είχαμε ποτέ ένα Audi TT στο γκαράζ μας.