Ήταν αρχές της δεκαετίας του ‘90 όταν η Opel με τη βοήθεια της Lotus άφησε την παγκόσμια αυτοκινητιστική κοινότητα με το στόμα ανοιχτό. Το κάποτε βαρύ και άνετο Omega, φτηνή εναλλακτική για όσους ήθελαν τους χώρους μια μεγάλης Mercedes ή BMW χωρίς την τιμή τους, μεταμορφώθηκε σε λύκο με προβιά.
Και μία Lotus από το παρελθόν με ματιά στο μέλλον
Κάτω από το ελαφρύ bodykit οι Άγγλοι μηχανικοί έκαναν το θαύμα τους κι έφτιαξαν ένα πολυτελές σεντάν με επιδόσεις που ντρόπιαζαν την 911 Turbo της εποχής και παρά τα χρόνια που πέρασαν, φαίνεται πώς οι νέοι μηχανικοί της Lotus ξέρουν ακόμα πώς γίνεται η δουλειά.
Η Emeya είναι το πρώτο τετράθυρο σεντάν της εταιρείας από την εποχή του Omega και αυτή τη φορά δεν είχαν ανάγκη από καμία βάση, τα έκαναν όλα μόνοι τους και μάλιστα ηλεκτρικά. Κάτω από το όμορφα επιθετικό αμάξωμα κρύβεται ένα high end σύστημα ηλεκτροκίνησης που βασίζεται σε αυτό του ηλεκτρικού SUV της Lotus, του Eletre.
Στην περιπτωση της Emeya η ιπποδύναμη φτάνει τους 905 ίππους, το 0-100 επιτυγχάνεται σε μόλις 2,8sec και η τελική περιορίζεται στα 250 χαω. Η αυτονομία της φτάνει τα 600χλμ, ενώ με τη βοήθεια ταχυφορτιστή, η μπαταρία φτάνει το 80% στα 18 λεπτά.
Όλο το εσωτερικό της είναι ντυμένο με ανακυκλωμένα υλικά από τη βιομηχανία της μόδας, αλλά στα δυναμικά της χαρακτηριστικά η Emeya είναι μια πραγματική Lotus.
Το δυναμικό σασί της λαμβάνει 1000 σήματα το δευτερόλεπτο από τον δρόμο και προσαρμόζει ανάλογα την ανάρτηση, ενώ στο πίσω μέρος δεσπόζει ένας διαχύτης με μεταβαλλόμενα δυναμικά χαρακτηριστικά, όπως θα άρμοζε και σε μια διθέσια, κεντρομήχανη και βενζινοκίνητη Lotus.