Το 1987 ο Timothy Dalton ανέλαβε την πιο δύσκολη αποστολή που θα μπορούσε να ανατεθεί σε κάποιον 007. Όχι, δεν ήταν η διαχείριση κάποιας κρίσης που θα μπορούσε να οδηγήσει τον πλανήτη σε έναν Γ’ ΠΠ μεταξύ ΗΠΑ και ΕΣΣΔ, αυτή είναι δουλειά ρουτίνας για έναν 007. Ο Timothy Dalton έπρεπε να αποδείξει ότι υπάρχει James Bond και μετά τον Roger Moore, μια δύσκολη αποστολή που τελικά την έφερε εις πέρας.
Πώς ο Timothy Dalton έσωσε τον James Bond
Πιστός σύμμαχος στην αποστολή του αυτή στο The Living Daylights ήταν για πρώτη φορά μετά από χρόνια μια Aston Martin. H επιστροφή του Bond σε ένα πιο σκοτεινό προφίλ ήρθε μια Aston Martin V8, ένα αυτοκίνητο που συνδύαζε τη βρετανική φινέτσα με έναν αμερικάνικο muscle car χαρακτήρα.
Ένας αχτύπητος συνδυασμός, ο οποίος όμως δεν ήταν αρκετός για έναν James Bond. Έτσι 4 συνολικά V8 πέρασαν το κατώφλι του Q Branch, σε κλειστές και Volante εκδόσεις, για να αποκτήσουν λάστιχα με καρφιά, πέδιλα σκι, ρουκέτες, αλλά και afterburner. Κάπως υπερβολικός εξοπλισμός αν σκεφτούμε ότι στους δρόμους της Πράγας και λίγο έξω από αυτή στη σοσιαλιστική Τσεχοσλοβακία, είχε να αντιμετωπίσει κάτι Lada της Λαϊκής Πολιτοφυλακής της χώρας, αλλά όπως και να το κάνουμε ένα afterburner είναι nice to have.
Έτσι γιόρτασε η Aston Martin τα 110 της χρόνια
O Timothy Dalton κατάφερε να πάρει το εύπεπτο κινηματογραφικό προϊόν του ακκιζόμενου Roger Moore και να φτιάξει έναν χαρακτήρα με βάθος και εξέλιξη που δεν είχε καμία σχέση με τις καρικατούρες της ζωής που ήθελε να ζήσει ο Ian Fleming. Η ανθρακί Aston Martin τον βοήθησε σε αυτό, όχι επειδή ήταν ένα φανταχτερό gadget, αλλά επειδή του έδωσε την ευκαιρία να τη χρησιμοποιήσει σαν ένα κατασκοπευτικό εργαλείο ενός πράκτορα που αναζητά απαντήσεις και πέρα από την αποστολή του.
Μία από τις τέσσερις Aston Martin V8 είναι αυτή τη στιγμή προς πώληση και μάλιστα είναι βελτιωμένη. Κάτω από το μακρύ καπό με το χαρακτηριστικό εξόγκωμα υπάρχει το μοτέρ της Vantage, του πρώτου βρετανικού supercar. Για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης, η Vantage όταν βγήκε το 1977 είχε τελική 270 χαω και έπιανε τα 0-100 σε 5,3 δεύτερα, ένα δέκατο πιο γρήγορα από τη Ferrari Daytona. Αργότερα, προς το τέλος της παραγωγής και στα χρόνια που γυρίστηκαν τα δύο Bond films με τον Timothy Dalton, η απόδοσή της έφτασε τους 450 ίππους στην κορυφαία έκδοση X-Pack.