H Alfa Romeo θέλει να σχεδιάσεις μαζί της την τελευταία 4C

H επιμονή τον Ιταλών σε αυτό το project αποδεικνύει ότι η Alfa παραμένει διαφορετική σε μια παγκοσμιοποιημένη αυτοκινητοβιομηχανία.

Πέρασαν κιόλας 10 χρόνια από όταν βγήκε στην παραγωγή η πιο φιλόδοξη προσπάθεια της Alfa από το λανσάρισμα της 156. Η 4C δεν ήταν απλά μισή 8C όπως λιτά αναφέρει το όνομά της, αλλά η πρώτη απόπειρα μετά από πολλά χρόνια μιας Alfa πιστής στο πνεύμα περασμένων δεκαετιών. Κεντρομήχανη και πισωκίνητη, έμοιαζε περισσότερο με μια ιταλική Lotus Elise, παρά με τις τελευταίες Spider που μπορεί να ήταν πανέμορφες, αλλά δεν είχαν τσαγανό.

Η Zagato έχει μια Giulia για τους νοσταλγούς της SZ

Το στοίχημα κερδήθηκε, όχι γιατί γέμισαν οι δρόμοι με 4C, κανείς δεν πίστεψε ότι ένα τόσο μη-πρακτικό αυτοκίνητο και σε αυτή την τιμή ότι θα έσπαγε τα ταμεία. Σε αντίθεση με το ομόσταυλο Fiat Spider, έθεσε από την αρχή τους στόχους σε ένα niche κοινό. Ένα κοινό το οποίο κέρδισε, αλλά πέτυχε και κάτι άλλο που δεν μπορεί κάποιος να το μετρήσει με απόλυτους αριθμούς. 

 

 

Με αυτό μικρό διθέσιο αυτοκίνητο, που θέλει ασκήσεις ευλυγισίας για να μπεις, η Alfa απέδειξε ότι σε μια εποχή που όλα τα αυτοκίνητα είτε είναι SUV, είτε μοιάζουν μεταξύ τους, υπάρχουν ακόμα ρομαντικοί που αγαπούν την αυτοκίνηση. Ρομαντικοί που ευτυχώς βρίσκονται στα ανώτατα κλιμάκια του ομίλου και κατάφεραν να πείσουν τους χαρτογιακάδες που σε ένα αυτοκίνητο βλέπουν μόνο ένα προϊόν και ψάχνουν το πώς θα το πουλήσουν με όρους supermarket.

H κλασική Alfa με το μοτέρ της σύγχρονης Giulia που ξυπνάει τις αισθήσεις

Αυτή την επιτυχία θέλει για γιορτάσει η εταιρεία με τελετάρχη τον σχεδιαστή της 4C. Για τα 10 χρόνια του μοντέλου θα φτιαχτεί μία και μοναδική 4C με τη βοήθεια των Alfisti που καλούνται να βάλουν τη δική τους πινελιά. Τις γενικές κατευθύνσεις δίνει ο σχεδιαστής του μοντέλου με την παρουσίαση ενός moodboard στη μορφή ενός χρωματολογίου με την 4C σε τρεις αποχρώσεις, μπλε για την ιστορία της φίρμας (και την Ιταλίας φυσικά), γκρι για την τεχνολογική της υπεροχή και φυσικά κόκκινο για την φήμη της. 

 

 

Μέσα από τον διάλογο που θέλει να αναπτύξει ο Maccolini με τους οπαδούς της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας επιθυμεί να αναδειχθούν οι ιστορικές επιρροές της 4C, από την 33 Stradale, μέχρι την Scarabeo και την Disco Volante. Από τον διάλογο θα βγει μία και μοναδική 4C και κάπως έτσι θα γραφτεί ο επίλογος για ένα αυτοκίνητο που χαρήκαμε που το είδαμε, ακόμα κι αν δεν το αποκτήσαμε.   



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved