Μπορεί η Ford να έχει κάνει συνώνυμο της ηλεκτροκίνησης, και μάλιστα σε SUV σχήμα, το καλπάζον άλογο, όμως δεν έχει εγκαταλείψει εντελώς το project του κουπέ muscle car με έναν ροπάτο V8 να χλιμιντρίζει κάτω από ένα μακρύ καπό. Ο πεντάλιτρος Coyote είναι ικανός για 500 άλογα στην ατμοσφαιρική του μορφή, ένα νούμερο που μπορεί να είναι μια χαρά για τους κοινούς θνητούς, αλλά όχι και για τους Τεξανούς της Hennessey.
Από τη στιγμή που η κορυφαία έκδοση της βενζινοκίνητης Mustang είναι ατμοσφαιρική, ένας μηχανικός υπερυσμπιεστής είναι κάτι παραπάνω από καλοδεχούμενος και με τη συνοδεία απαραίτητων των συμπαρομαρτούντων, από τα 500 άλογα, η κορυφαία Mustang φτάνει τα 850 άλογα.
Ακόμα και χωρίς υπερσυμπεστή, H Dark Horse τα καταφέρνει μια χαρά
Προκειμένου να επιτευχθεί μια αύξηση της τάξης του 70% στην απόδοση, άλλαξε εντελώς η εισαγωγή λόγω κομπρέσορα, μπήκαν μεγαλύτερα μπεκ και φυσικά πιο βαρβάτη τρόμπα βενζίνης γιατί τα 850 άλογα είναι διψασμένα. Εκτός από όλα τα καλούδια που βρίσκονται κάτω από το καπό, υπάρχουν και αυτά που αναβαθμίζουν την εξωτερική εμφάνιση της Mustang, πάντα με την υπογραφή της Hennessey.
Νέα αεροτομή, splitter μπροστά και πλαϊνά skirts, όλα από άβαφο ανθρακόνημα, υπογραμμίζουν τόσο όσο την αγριεμένη φύση αυτού του καθαρόαιμου. Τελικές πινελιές είναι οι σφυρήλατες ζάντες, τα γραφικά και τα ραμμένα λογότυπα στα προσκέφαλα.
Το πιο σπουδαίο feature όμως αυτής της ειδικής Mustang είναι ότι εκτός από 10άρι αυτόματο κιβώτιο της Ford, θα υπάρχει κι ένα παραδοσιακό 6άρι χειροκίνητο της Tremec, γιατί αν είναι να πας κόντρα στη μόδα της εποχής σαν σωστός Τεξανός, οφείλεις να το κάνεις σε όλα τα επίπεδα. Ίσως τελικά να μην σκοτώνουν τα άλογα όταν γεράσουν, αλλά να βρίσκουν καταφύγιο σε κάποιο ράντσο στο Τέξας.