Αν υπάρχει ο τέλειος συνδυασμός στους 4 τροχούς, αυτός περιλαμβάνει το ιταλικό πάθος και τον σχεδιασμό, μαζί με γερμανική μηχανολογική αρτιότητα. Η τελειότητα είναι μια έννοια που δύσκολα προσεγγίζεται, πόσο μάλλον να την πετύχεις, αν και αυτή η Lancia μάλλον το κατάφερε μετά από 30 χρόνια περίπου.
Μέχρι και ο Mr Bean αγάπησε τη Lancia Delta Integrale
Υπεύθυνη είναι η Manhart, η γερμανική αυτή ομάδα μηχανικών που αναλαμβάνει να πουσάρει στα όρια κάθε λογής RS της Audi και M της BMW, αλλά αυτή τη φορά είπαν να δοκιμάσουν την τύχη τους σε κάτι ιταλικό και μάλιστα περασμένων δεκαετιών. Η βάση ήταν μια Lancia Integrale, η πρώτη σοβαρή ρέπλικα ράλι, και ίσως η πιο ποθητή ανάμεσα στα Lancer και τα Impreza.
Ευτυχώς δεν μπήκαν στον πειρασμό για γερμανικής τεχνοτροπίας αισθητικές παρεμβάσεις αμφιβόλου γούστου, και εκτός από τις μηχανικές παρεμβάσεις, στο εξωτερικό περιορίστηκαν σε καίριες restomod πινελιές που εκσυγχρόνισαν ό,τι είναι απολύτως αναγκαίο για το 2023.
H μικρή αλλά μάχιμη Lancia Fulvia
Κάτω από το καπό υπάρχει ένα καινούργιο τούρμπο, σφυρήλατα πιστόνια, νέοι εκκεντροφόροι και διάφορα καλούδια ομολογκαρισμένα για χρήση σε αγώνες κατηγορίας Group N.
Σύγχρονες ενισχύσεις έχουν δεχτεί και τα φρένα με δίσκους της Brembo μπροστά διαστάσεων 380mm και τετραπίστονες δαγκάνες. Στις αναρτήσεις υπάρχουν coilovers της KW, ενώ τα ελαστικά και οι ζάντες παραμένουν πιστά στις διαστάσεις εκείνης της εποχής, τότε που οι 17 ίντσες ήταν ακραίο νούμερο για διάμετρο ζάντας και τα 205mm χαρακτήριζαν ένα φαρδύ πέλμα ελαστικού.
Μια Aurelia μας θυμίζει τι ήταν κάποτε η Lancia
Το αποτέλεσμα είναι 400 άλογα περίπου και 550 Nm ροπής, μοιρασμένα φυσικά και στους 4 τροχούς με το πρωτοποριακό, όχι μόνο για εκείνη την εποχή, σύστημα με τα τρία ενεργά διαφορικά. Double score από τους Γερμανούς χωρίς να πειράξουν τίποτα από την ιταλική φινέτσα της Delta.