Πέρασαν 3 χρόνια από την πολύ μικρής παραγωγής Victor και η Aston Martin επέστρεψε με μια παρόμοια δημιουργία. Αντί να παρουσιάσει κάποια επετειακή έκδοση κάποιου υπάρχοντος μοντέλου με σηματάκια και αυτοκόλλητα, αποφάσισε να σχεδιάσει από λευκό χαρτί ένα πολύ ειδικό μοντέλο, τη Valour.
Γιατί η νέα Aston Martin DB12 είναι μια κατηγορία από μόνη της
Το νούμερο της παραγωγής της είναι στα 110 κομμάτια, όσα και τα χρόνια που κλείνει η Aston Martin και η σχεδίασή της αντλεί έμπνευση από τις δεκαετίες του ‘70 και του ‘80 και την εμβληματική V8 Vantage. Τα νοσταλγικά κομμάτια στο εξωτερικό της παντρεύονται με στοιχεία από τη σύγχρονη σχεδιαστική ταυτότητα της εταιρείας, όπως τα κυκλικά φωτιστικά σώματα εμπρός, και το ενιαίο πίσω με το καπό που αντιγράφει τις σημερινές Aston Martin.
Στην ουρά ειδικά, εκτός από τα φώτα, νοσταλγικές είναι οι περσίδες που καλύπτουν το πίσω τζάμι, αλλά και η ενσωματωμένη αεροτομή. Τα καλύτερα όμως βρίσκονται στο εσωτερικό της. Το tweed ύφασμα στο σαλόνι και ο ξύλινος λεβιές ταχυτήτων είναι σε διάλογο με το ένδοξο παρελθόν της φίρμας και αφηγούνται στο σπορ προφίλ μιας αλλοτινής εποχής. Ειδικά ο ξύλινος λεβιές δεν είναι καθόλου διακοσμητικός γιατί αναμένεται να χρησιμοποιηθεί αρκετά από τους 110 εκλεκτούς ιδιοκτήτες της Valour.
Τι σηματοδοτεί η Aston Martin DBS 770 Ultimate
Ο κομψός αυτός λεβιές οδηγεί σε ένα μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, αυτό κι αν είναι νοσταλγικό, ο οποίος ενώνει τους κινητήριους τροχούς με έναν διπλά υπερτροφοδοτούμενο V12 5,2 λίτρων που αποδίδει 715 ίππους. Τιμή και επιδόσεις δεν ανακοίνωσε η Aston Martin, αλλά λογικά έχουν ήδη πουληθεί και οι 110 με την παρουσία κεραμικών φρένων με εξαπίστονες δαγκάνες να υπόσχονται ότι θα είναι καταιγιστικές. Άλλωστε ο πρωταγωνιστής στη Valour είναι το ειδικά σχεδιασμένο για αυτή κιβώτιο και όχι οι επιδόσεις.