Δεν πέρασε πολύς καιρός από την SF90 XX που τάραξε τα νερά και η Ferrari επιστρέφει με ένα ακόμα χτύπημα μοναδικής κατασκευής. Η KC23 είναι μια άσκηση πάνω στο μέλλον της ιταλικής εταιρείας και βασίζεται στην 488 GT3, αλλά φέρνει στοιχεία από τη Vision Gran Turismo, αλλά και από την 499P που ντεμπούταρε φέτος στο Le Mans.
To σασί της 488 GT3 Evo έμεινε απαράλλαχτο, αλλά σχεδόν κάθε άλλη επιφάνεια πάνω του άλλαξε δραματικά με πολλά από αυτά να μην σταματούν να αλλάζουν. Μια σειρά από αεροδυναμικά βοηθήματα αλλάζουν γωνία, αφήνουν ανοίγματα αέρα και γενικά δίνουν μια αίσθηση αεικίνητης επιφάνειας κι ενός αυτοκινήτου που μπορεί να προσαρμοστεί σε κάθε είδος διαδρομής.
Για να δοθεί ακόμα περισσότερο η αίσθηση της κίνησης, η Ferrari έχει εισάγει μια καινοτομία στην γκρίζα βαφή της KC23 με χρήση υγρού μετάλλου μέσα σε μια τεχνοτροπία που ονομάζει χρυσό υδράργυρο και αποτελείται από 4 διαφορετικές επιστρώσεις. Αυτή η πρωτοποριακή βαφή δίνει την οπτική ψευδαίσθηση της κίνησης στην επιφάνεια της Ferrari, ακόμα κι όταν τα πάνελ της παραμένουν ακίνητα.
Γιατί αυτή η Ferrari 275 GTB/4 έχει το βαρύτερο βιογραφικό;
Σε ό,τι αφορά τον κινητήρα δεν υπάρχουν αλλαγές στο μηχανικό σύνολο της 488 GT3 Evo με τους 600 ίππους, όπως επίσης δεν υπάρχει πρόθεση για παραγωγή της KC23 η οποία και θα παραμείνει στη μορφή της μοναδικής δημιουργίας. Ωστόσο ο τρόπος με τον οποίο παρουσιάστηκε από την Ferrari αφήνει να εννοηθεί ότι μας προϊδεάζει για το μέλλον της σχεδιαστικής ταυτότητας της εταιρείας με τα κινούμενα πάνελ να αποτελούν κομμάτι του χαρακτήρα των Ferrari που έρχονται. Ίσως να αποκτήσουν και ακόμα μεγαλύτερη ελευθερία τα κινούμενα μέρη, μέχρι να μετατραπούν σε Autobots.