Η αποστολή της Diablo όταν παρουσιάστηκε το 1990 ήταν πολύ δύσκολη, σχεδόν ακατόρθωτη. Στο πρώτο της σκέλος έπρεπε να σταθεί αντάξια της κληρονομιάς που άφηνε η Countach και στο δεύτερο έπρεπε να κάνει τους μηχανικούς και σχεδιαστές της Ferrari να αγχωθούν. Τα κατάφερε και στα δύο σκέλη και μάλιστα με απαράμιλλη διαχρονικότητα. Για 11 ολόκληρα παρέμεινε το μέτρο σύγκρισης για κάθε εξωτικό αυτοκίνητο επιδόσεων χαρακτηρίζοντάς μια εποχή και μια δεκαετία.
H απόλυτη Huracan έχει δύο τούρμπο και 1200 άλογα
Την ιστορία αυτή θέλησε να μας θυμίσει ο Emanuel Colombini, συλλέκτης μοντέλων της Lamborghini, φτιάχνοντας μια start up στο κρατίδιο του Αγίου Μαρίνου με αποστολή τον εκσυγχρονισμό των Diablo. Η Eccentrica που βλέπουμε στις φωτό είναι το πρώτο δείγμα αυτής της δουλειάς και θα παρουσιαστεί επίσημα στο φεστιβάλ του Goodwood.
Για τον εκσυγχρονισμό της Diablo έγινε κλήση στα όπλα των μεγαλύτερων ονομάτων του χώρου, Brembo, Capristo, Alcantara είναι μόνο μερικά από αυτά που έβαλαν το λιθαράκι τους για το εντυπωσιακό αποτέλεσμα. Σαν βάση χρησιμοποιήθηκε μια Diablo των αρχών του ‘90, αυτές με τα αναδιπλούμενα φώτα και όχι αυτές που δανείστηκαν τα φώτα του Nissan 300ZX, ένα στοιχείο που κρατάει η Eccentrica παρά τις εκτενείς αλλαγές στο αμάξωμα.
Πώς η Urus βοηθάει στην παραγωγή και εξέλιξη καθαρόαιμων Lamborghini
Ο συνολικός επανασχεδιασμός έχει λάβει υπόψη του τον σεβασμό στις βασικές γραμμές της Diablo, άλλα όλες οι γραμμές τις έχουν γίνει πιο αεροδυναμικές χωρίς να θυσιάζεται η καθαρότητά τους. Μια πιο προσεκτική ματιά κάνει εύκολα αντιληπτό ότι όλα πάνω στην Eccentrica είναι νέα, αλλά και γνώριμα ταυτόχρονα.
Στο εσωτερικό της η Eccentrica ακολουθεί μια ρετροφουτουριστική γραμμή με το τιμόνι για παράδειγμα να είναι βγαλμένο κατευθείαν από τη δεκαετία του ‘90, αλλά τον πίνακα οργάνων να έχει αποκτήσει ψηφιακό πρόσωπο, αν και αισθητική 8-bit. Σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις δεν έχουν γίνει γνωστές αλλαγές, ενώ πρόθεση του Colombini είναι να κάνει τον Άγιο Μαρίνο το επίκεντρο της restomod βιομηχανίας όπου δεν δεν καταπιάνεται μόνο με Diablo ή άλλα μοντέλα της Lamborghini, αλλά για κάθε εξωτικό supercar αλλοτινών δεκαετιών.