Όταν η Lamborghini αποφάσισε να ανοίξει την γκάμα της σε πιο προσιτά μοντέλα που δεν θα έχουν V12 κινητήρες, ήταν ένα ρίσκο που άξιζε να πάρει. Η Gallardo είχε το όνομα, είχε και τη χάρη, αλλά τα λεφτά για την εξέλιξη ενός αυτοκινήτου τέτοιας κλάσης από λευκό χαρτί, απαιτεί μια οικονομία κλίμακας που ούτε η VW δεν μπορούσε να προσφέρει στην μπολονέζικη φίρμα. Η από κοινού εξέλιξη της baby-Lambo με το R8, μια συνεργασία που απέκτησε και δεύτερη γενιά με τη Huracan, ήταν άκρως επιτυχημένη και μόνο οι πολύ περίεργοι είδαν να μπαίνει γερμανική μπίρα στο ιταλικό τους κρασί.
Όμως ακόμα και αυτοί πλέον θα μείνουν ικανοποιημένοι από την τρίτη γενιά της baby-Lambo και ο λόγος είναι η οικονομική ευρωστία της θυγατρικής που δεν έχει ανάγκη τα γερμανικά χρήματα σε αυτή τη φάση. Το 2022 ήταν το πιο κερδορφόρο έτος στην ιστορία της εταιρείας και ο λόγος δεν είναι άλλος από το Urus που ξεπούλησε σαν ζεστό ψωμάκι, ή φοκάτσια αν προτιμάτε. Τα έσοδα άγγιξαν τα 2,38 δις Ευρώ και πωλήθηκαν 9.233 οχήματα με σήμα τον ταύρο. Από αυτά, τα 5.367 ήταν το πρώτο SUV ευρείας παραγωγής SUV της εταιρείας, μιας και η Rambo Lambo δεν γνώρισε την εμπορική επιτυχία που θα ήθελε.
Αυτό δίνει την ευκαιρία στους μηχανικούς και τους σχεδιαστές να αναπτύξουν τη διάδοχο της Huracan χωρίς τη βοήθεια ή τους περιορισμούς που θα έβαζε η από κοινού εξέλιξη με τους Γερμανούς της Audi. Φυσικά και θα υπάρξουν κάποια κοινά στοιχεία με το group VAG, αλλά η εξέλιξη του αμαξώματος και του κινητήρα, θα είναι αμιγώς ιταλικές υποθέσεις. Η Huracan βρίσκεται σε ένα ενδιάμεσο στάδιο, ναι μεν παράγεται κανονικά ακόμα και τώρα, αλλά η Lamborghini δεν δέχεται νέες παραγγελίες, όποιος πρόλαβε.
Χωρίς να έχουν γίνει περισσότερες πληροφορίες για το μέλλον της baby-Lambo, είναι σχεδόν βέβαιο ότι ο ατμοσφαιρικός V10 δεν θα συνεχίσει την καριέρα του και κατά πάσα πιθανότητα θα δώσει τη θέση του σε ένα V8 σύνολο με PHEV τεχνολογία, ίσως και χρήση τούρμπο. Έτσι κι αλλιώς υπάρχει ήδη η Revuelto έτοιμη να μπει στην παραγωγή σαν PHEV ενώ φήμες αναφέρουν πως θα υπάρξει τουλάχιστον ένα ακόμα 2+2 θέσεων GT που αναμένεται να αναβιώσει τον θρύλο της Espada. Τελικά η Urus ήταν το μοντέλο που νέρωσε όσο δεν πάει το μπολονέζικο κρασί, μόνο και μόνο για να επιτρέψει στο αμπέλι της Sant’Agata να ανθίσει όπως ποτέ ξάνα.